Během toho, co jsme pili a povídali si se setmělo. Tak jsem odnesl nádobí, nabídl jsem Rinkovi něco k jídlu.
Ale nejdřív by se asi měl vykoupat, když má ve vlasech hlínu.. Plácnu se do čela, že mě to nenapadlo dřív ! ,,Ahm.. nechceš se jít vykoupat ?" Řeknu neutrálně. ,, Že mezitím udělám něco k jídlu.." řeknu.Prohrábnu si nervózně vlasy a ucítím tam nějaký bordel.. Lehce zrudnu. ,,Ano..Bylo by to fajn, ale nemám nic na převlečení.." řeknu nervózně.
Saburo mi nabídl, že mi něco půjčí a radši to moje dá vyprat..Zavedu ho do koupelny a zajdu do ložnice, tam ve skříni vyberu to největší triko co mám. To mu společně s osuškou dám na pračku a mám co dělat, abych se nešel podívat do sprchy.. Musím sám sebe přemlouvat, abych šel do kuchyně udělat něco k jídlu. Nakonec udělám takové rychlé Lasagne.
Když vyjdu ze sprchy, tak se začnu utírat. Když jsem suchý, tak si všimnu oblečení co mi přinesl Saburou. Obléknu si to triko, které je mi do ¾ stehen.. vyjdu z koupelny a jdu za Saburem, nekomentuji, že se docela stydím, vzhledem k tomu že nemám ani spodní prádlo... ,, Už jsem hotový." Řeknu a ještě víc zrudnu, když uvidím jak si mě prohlíží.
Když se na něj podívám, tak mi dojde, že to asi dobrý nápad nebyl..
Snažím se na něj nezírat, tak dám na stůl jídlo. Sednu si a ukážu na židli naproti mě, čekám na něj a společně začneme jíst. Když dojíme, tak sklidím ze stolu a přemýšlím, jak to bude se spaním.. Sice mám jeden pokoj pro hosty, ale chtěl bych ho mít u sebe. Cítit jeho tělo...je to sice divný a v jistých ohledech pedofilní protože mu ještě nebylo osmnáct, ale já jsem se do něj prostě zamiloval..Zamyslím se. ,,Podle tvého výrazu soudím, že další postel nevedeme co ?" Řeknu nejistě. To je jak karma za nevím co.. Tak se rozejdu na výpravu ,Hledání ložnice' po pár minutách najdu dveře, když je otevřu, tak spatřím zadní zahradu. ,,Tak tady asi ne.." otočím se a chci pokračovat v hledání, ale všimnu si Sabura, jak se opírá o futra naproti mě. ,,Tohle je labyrint ?" Zeptám se nejistě. ,,Nebo máš ložnici ve sklepě, jako vlkodlak ?" Zeptám se s úšklebkem.
Pobaveně ho sleduju jak hledá asi ložnici, nakonec najde jen zadní východ. ,, Ložnice je nahoře o patro výš." Řeknu pobaveně. Nakonec ho s úsměvem chytnu za packu a vedu ho po schodech nahoru, v druhém patře otevřu dveře do mé ložnice. Docela mi to usnadnil, když se zeptal sám..
Stojím mezi dveřmi a prohlížím si hezky vybavenou ložnici, Saburo projde vedle mě a jde směrem ke skříni. Z ní vytáhne boxerky a tepláky, projde okolo mě a se slovy: ,,vyber si stranu postele a lehni si, já se jdu vysprchovat." Tak si lehnu doprostřed postele a on ať si spí kde chce. ,,Tady spím !" Řeknu a zavřu oči.
Vejdu do ložnice již převlečený, přez ramena mám ručník, protože mi z mých dlouhých vlasů ještě stékají kapky vody. ,,Tak to ne prcku !" Řeknu pobaveně a překulím ho na jednu polovinu postele, abych měl jistotu, tak si na druhou sednu.
Zaujmou mě jeho dlouhé vlasy, všimnu si že je ještě nemá suché.. ,, můžu ?" Ukážu na ručník okolo jeho ramen. Když souhlasí, tak vezmu ručník a jemně mu začnu sušit vlasy, tak krásně voní.. usměju se, když slyším jak mrumlá na znak, že je mu to příjemné. Proč se sakra usmívám ?
Když mám vlasy suché, tak mu poděkuji a pak si lehnu. Mám tendenci ho obejmout, ale raději to neudělám..Umm možná až bude spát.. Je fajn že si ještě jeho tělo neuvědomilo, že jsem jeho partner.
Když už jsem slyšel pravidelné oddechování, tak jsem ho k sobě přitulil a do ouška jsem mu zašeptal, že ho miluju. Bylo tak příjemné ho mít u sebe.. Objal jsem ho pevněji, poté jsem i já začal pomalu usínat..
Ze spaní mě ale vyrušil divný pach, zarazil jsem se. Nemůže to být...?! On nespal ?!Stuhnul jsem a když mi řekl že mě miluje, tak mnou projelo hrozné horko. Začal jsem zhluboka dýchat, chvílemi až kňourat.. Nechápu co se děje, celý se třesu. Začal jsem se potit a všechny chloupky na těle mi stály, protože jsem měl husí kůži. Vykulím oči, když se mi postaví vy víte co... Začnou mi téct slzy, tohle je ještě horší, než to u Saburovo mámy.. ,,Co se to sakra děje ?!" vyjeknu na podobně vykuleného Sabura.
ČTEŠ
Milující příroda
FantasyMladý rys ještě nezná svého partnera, až mu cestu zkříží syn kamarádky jeho matky. Co udělá Rinku, Když pozná že je vlk ? Co když zjistí že onen vlk má být jeho životní partner ?