Multi:Asya
Ben Asya... Asya Özberk
Şu an kankamlar yani Esin ve Dolunay ile kafeye gelmiş oturuyorduk. Ve benle dalga geçiyorlardı."Aras nerdesin bak seni özledi Asya aşkın hahahahahahahhahahaha"
"Dolunay kafanı uçururum senin beyinsiz pislik sizede bi şey demeye gelmiyo he"
"Dolunay uçarsa bende uçarım çiçeeem" dedi gereksiz Esin.
"Neyse kızlar vallaha ben bu platoniklikten bıktım ya sevgili oluversek olmazmı yaaaa"diye isyan edince bir anda bizim kızlar ciddi oluverdiler. Doğrusu şaşırmıştım.
Sen her boka şaşırıyon zaten mal.İç ses bi sg lütfen bu salaklar dünyada 1 kez görebileceğim bi şekilde ciddi oldular. Bence bişeyler biliyorlar ama benden saklıyorlar ya hadi hayırlısı.
"Şeyy Asya kankacım, Canım, Bitanem seni ne kadar çok sevdiğimizi biliyosun demi?" dedi ikiside aynı andan. Ben daha bişey demeden Esin bana şunları söyledi:
"Biz sana hat aldık ve Aras'a yazman için Aras'ın numarasını kaydettik ve WhatsApp tan yazmaya başla. Sende anonimlik yap nolacak bak kitaplarda falan okuyoruz hep mutlu sonla bitiyor acaba sendemi denesen?" demesiyle ağzımdaki kahfeyi püskürtürken kafeye Aras girdi ve masaya doğru gelmeye başladı.Hassiktir beni gömün beni atın Allah rızası için Aras niye geliyon şu an gözünü sevdiğim.
İç ses çok haklısın...
Derken Aras masaya gelmiş ve yanıma oturmuştu. Bu niye yanıma oturdu yoksa odamı aşık
Bu niye yanıma oturdu bana çıkma teklifi mi ediyo?? Kafamda deli sorularrrr.Ulan mal başka yer yok nereye oturacak
Bu gerizekalının haklı çıkması sinir katsayımı arttırıyor.
"Güzelim niye kahveyi püskürtüyosun?Arkadaşlarına"
"Güzelim?!Arkadaşlarım? Aras!?"
Şaşkınlıkla ağzım açılırken ağzımdan dökülen bu sözcüklerdi.Allahım sen aklıma mukayyet ol ama önce kalbime...
İlk bölüm bu şekildeydi. Kısaydı amaa aklıma bişey gelmedi varda bu bölüme olmaz sonraki bölümde bişeyler olacak hadi hayırlısı... Oy ve yorum lütfen.