Multi:Aras
"Güzelim?!Arkadaşlarım? Aras!?"
Şaşkınlıkla ağzım açılırken ağzımdan dökülen bu sözcüklerdi.Allahım sen aklıma mukayyet ol ama önce kalbime...
"Neden şaşırdın ki her güzelim diyeceğimde böyle kızaracaksan her gün derim Asya" dedi gülerken.
Vee kalbim yine depar atmaya başladı. Aferim kalbim marotona çıksan 1.ciliği kimseye kaptırmazsın harbiden aferim.
"Aras benle dalga geçmeyi bırak. Diğerleri nerde onu söylesene yaa" dediğimde kızların kıkırtısını duymuştum. Kesin Aras gidince dalga geçeceklerdi ama umrumda olmayacaktı.
"Diğerlerini napacaksın Asya?!!" Diye bağırdığında yerimden sıçramıştım.
Niye bu kadar sinirlendi ki
Git ona sor salak.
"Niye bu kadar sinirlendin ki!?" diyesordum kendi sesimi bile zor duymuştum.
"Asya hala farketmedin değilmi?" dedi ne dedi anlamamıştım.
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️Eve gelip anneme yrmek yemiyeceğimi söyleyip odama çekilmiştim.
Ve şu an Aras'ın dediği şeyi aklımda tartıyordum ama kafamı yemek üzereydim beynimde hep 'ASYA HALA FARKETMEDİN DEĞİLMİ?' Sorusu yankılanıyordu ve ben hala bişey bulamamıştım en sonunda kızlardan aldığım hattan mesaj atmabileceğimi düşündüm ve ellerim klavyede gezinmeye başlamıştı
Siz: Sevdim seni bir kere baskasýný sevemem
Deli diyorlar bana
Desinler degisemem, desinler degisemem, desinler degisememSevdim seni bir kere başkasını sevemem
Deli diyorlar bana
Desinler değişemem, desinler değişemem , desinler değişmem...Aras:Sen kimsin yavrucum
Siz: Sevgilin...
Aras: Sen çok hayaller kurmuşsun ben başkasını seviyorum.
Siz: Biliyorum...
Aras:Biliyorsan nie yazıyorsun lan??!
Siz:Belki hislerime saygı duyarsın sanmıştım...
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️Ağlıyordum. Ve bir an balkona çıktım. Apartmanlarımız karşı karşıyaydı. Ve balkona çıktığımda karşı balkonda onu gördüm. O da ağlıyordu beni görmemesi için balkondan geri içeri girdim. Telefonuyla uğraşmaya başladı.
Aras:Balkona çık güzellik balkondaydın ve beni görünce geri içeri girdin.
Aras:Lütfen balkona çık.
Kalbim gene depar atmaya başlamıştı 2 senedir arkadaştık. Ama 4 senedir seviyordum. Ve hala seviyorum 4 senedir bıkmadan usanmadan sevmiştim. Ve beni şu an balkona çağırıyordu beklemeden balkona çıkmıştım.Bana bakıyordu gülümsüyordu. Bir 5 dakika bekledikten sonra içeriye girmiştik girmeden bana göz kırpmıştı.
Bir an içeri giren Can'a baktım. Can benim abimdi - 1 yıl var abi demiyordum-ve Arasla yakın arkadaşlardı.
"Ne var Can?"
"Asya yarın Araslar'da kalıcaz ikimiz annemler ve Seda teyzeler yurt dışına gideceklermiş 1 hafta Araslar'da kalıcaz kuzum" demişti. Allahım duyduklarım doğrumu??
Salak kulaklarında sorun yoksa doğru harbi malsın yaaa
İç ses sen ne dersen de haklısın 1 hafta Araslarda kalıyorduk mutluydum mutluluğumu kimse bozamazdı.
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️Araslarda kalacaklar acaba ne olcak?? Skndkdöd