Multi:Dolunay ve Ecrin (Değişebilir.)
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️" Tamam Dolunay'lara bırakıcam tamam Aras kapat!"demişti. Ne yani Aras'la mı konuşmuştu? Ne konuşmuştu? Acaba neden Dolunaylar'a bırakılıyordum en iyisi zorluk çıkartmamaktı.
⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️⬇️
Şu anda Dolunaylar da oturuyorduk Ecrin de gelmişti. Kızlar gecesi yapmayı düşünüyorduk. Ama benim pek bir havam yoktu ve bunu anlamış olan Dolunay "Asya ne oldu? Ne güze parti yapacağız ama denin hava yok. Yoksa sen Asya değilmisin? Ne yaptın benim Asyam'a çakma Asya. Benim Asya'm parti diyince çocuk gibi oldurdu." diye saydırmıştı. Evet kızlara anlatmadım neden onlarda kaldığımı söylememiştim,ve söylemeye hiç niyetim yoktu. Bilmediğim şekilde Can, Arasla konuşunca içim acımıştı. Ve deliler gibi merak ediyordum. Merakımı yenmek için önce Aras'ı aradım. Çalıyor... Çalıyor... Çalıyor... Açmıyor." lan bu her aradığımda açardı taki 3 gün önceye kadar aradığımda Açardı. Gözünün önünde sallanan bir adet el gördüm Ecrin elini sallıyordu." Daldın gittin iyimisin bebeğim demişti. "
" Ha. Evet ya iyiyim. Dalmışım. Büyütülecek bişey değil. Hadi parti yapalım." dememi bekliyorlar olacaklarmış ki yastıkları suratıma fırlattılar. Ve bende onlara fırlattım derken tam tamına 1 saat geçti aradan. Daha oynardık ama yorulmuştuk Dolunay'ın ailesi şehir dışına gitmişlerdi ve 2 gün sonra gelecekleri için gecelere kadar oturmuştuk. Yanii 1 saat yastık savaşından sonra baya kendimizi bir diziye kaptırmış gidiyorduk ki içersen baya gürültülü bir şekile kırılma sesi geldi saate baktığımızda saatin gece 3:27 olduğunu gördük.
Baya korkmuştum kesin hırsızdı. Ve bu ihtimalden başka bir ihtimal aklıma gelmeyince oldukça sessiz olmaya çalışarak uyuyor taklidi yapmaya çalışma fikri geldi. Ama Ecrin polisi aramamız fikrini söyleyince o daha mantıklı geldi ve polisi aradık. Ama hırsız bu tarafa doğru yaklaşıyordu. Korkmuştuk. Fakat ağlama isteğimi bastırmaya çalıştım. Zaten hiç başımızda bela yokken birde başınıza hırsız gelmişti. Derken hırsız içeriye girdi ve bizi görünce afallamış gibi görünüyordu. Ama çok çabuk toparlandı. Elini cebine soktuğunda bir adet bez ve bir ilaç olduğunu gördük hemen döktüğü gibi bize doğru gelmeye başladı.
Benim deli cesaretim gelirdi ve şu anda o zamanlardan biriydi. Adam yaklaştıkça yaklaşıyordu ve benim ellerim titriyordu. Kızlara bakmak bile istemiyordum ki hemen önüme gelen hırsızın bacak arasına tekme atmıştım ki o sırada polislerde gelmişti.
Polisler geldiğinde hırsızı aldıkları gibi götürdüler,ve bizim ifademizi almaya karakola götürdüler. Sonra da Dolunay'ların ailesine söyledik. Onlar ise Ecrin'lerin evine geçmenizi söyledi. Bir anda aklıma Can geldi. Sevmezdim. Ama canımı istese canımı verecek kadarda kıyamazdım.
Can'ı aradım. Çalıyor... Çalıyor... Çalıyor... Aha lan açtı.
"Efendim abicim." dedi ve bende olanları kısaca anlattım. "İyi yapmışsınız abicim. Neyse benim işim var yarın gelirim. Tamamı güzelim kendine iyi bak!" demiş ve kapatmıştı. Resmen yüzüme kapatmıştı. Gelince acısını çıkaracaktım. iç ses unutturma.YAV HE HE
ARAS TAN...
Asya'ya çarpan adamı bulmuştum. Tabiiki polislere vermeyecektim. Ama polislere vermemem onun hesabını kesmem engel değildi. Tabii benim sevdiğim kıza arabayla çarpmak ve onu o halde kaçıp gitmek kolay değildi. Eğer ben birisini seversem ve bu Asya dan başka birisi olması mümkün değildi.
CAN, benim can dostum olmuştu Baran gibi ama can ile daha fazla sırlarımızı paylaşırız. Zaten can sayesinde Asya ya aşık oldum.
Herneyse adamı bir deponun içine tıkmıştım. Ve bu arada cana haber vermiştim. Depoda adamı dövmüştü ama can da dövmek ister diye tüm hımcımı çıkartmamıştım. Can depoya geldiğinde bir güzel dövmüştü. Tabii yeni yetmeler gibi dövmemiştik. Baya fazlaydı. Ama Asya için deyerdi.
2 saattir adamın uyanmasını bekliyorduk. Ancak adam hala uyanmamıştı. Ve dayanamayıp. Bir Kova su aldım elime ve adamın üstüne bir kova suyu dökmüştüm. "Naptığını sanıyorsun lan sen" diyerek kalkmıştı. Benim güzelime çarpmıştı bu adam.
Arkadaşlar bazı sorunlarım var onun için özür dilerim...