Tanışma

73 11 15
                                    

Kollarım kopmuştu bir daha bu kadar fazla çalışmayacaktım.Hayır anlamadım neden bu kadar çok seviyordum müziği?
"Çünkü adın bile Yun aptal!"
Haklısın iç ses.Kafeye doğru yürüyordum.Bir yandan da çok mutluydum çünkü en sevdiğim arkadaşım Tae ile buluşacaktım.Taehyung'ı ilkokuldan beri tanırdım ve o zamandan beri en yakın arkadaşımdı herkes beni dışlarken benim arkadaşım olmuştu benim biricik arkadaşım.Ama bugün başka bir arkadaşı daha gelecekmiş ve  adı Jin'miş.Öyle dedi Tae.Tam bunları düşünürken kafeye vardım.Onları çok çabuk bulmuştum çünkü Tae'nin o el sallayışını görmemek imkansızdı.Yanında da çok yakışıklı bir çocuk vardı.
"Kız Yun düştük mü gene?"
İç sesime kapa çeneni diyerek masaya doğru ilerledim.Masaya vardığımda Tae direkt bana sarıldı iki gündür görüşmüyoruz sonuçta.Arkadaşı ise"Merhaba güzel bayan tanıştığıma memnun oldum"diyerek elimi sıktı. Bende elini sıkarak"Bende çok memnun oldum."dedim.Sandalyeyi çektim ve oturdum.Üç tane kahve sipariş ettikten sonra birbirimize alıştık.Bir anda gözü masada duran kemanıma kaydı."Keman mı çalıyorsun?"diye sordu."Evet."diye cevap verdim.O da gitar çaldığını ve bir gün mutlaka benden canlı bir performans izlemek istediğini belirtti.Çıkışta bana telefon numarasını verdi ve bizle vedalaşarak kafeden ayrıldı.Taehyung ile benim evime doğru yürümeye başladık illa tutturdu ben seni bırakacağım diye."Jin'i sevdin mi?"diye sordu.Bende"İyi birine benziyor."diye cevap verdim."Yakışıklı değil mi?" "Yani...biraz yakışıklı" "Sence o mu daha yakışıklı yoksa ben mi daha yakışıklıyım?" "Tabi ki sen yakışıklısın benim canım arkadaşım."diyerek yanağına bir öpücük kondurdum ve evime girdim.Ne tatlı bir arkadaşım vardı benim böyle!Duşumu aldım,pijamalarımı giydim ve yatağıma uzanıp telefonumu elime aldım.Birde be göreyim!Jin'den mesaj!Aman tanrım didim!(yazarınız koptu kdjdj)Allahım çen büyüdünde bana mesaj mı yazdın ya çen?!
"Sen tam bir malsın"
Ah iç ses gene haklısın neyse dur çocuğu bekletmeyeyim de cevap yazayım doğrusu mesajına bakayım çünkü daha ne yazdığına bile bakmadım.
"Merhaba Yun hangi günler nerede ve ne zaman keman provan var söyler misin seni izlemeye gelsem?"yazmış.Ayy çıldırıyorum sanırım! "Merhaba Jin hafta içi her gün saat 5'ten 8'e kadar ... Akademisinde keman provalarım oluyor ne zaman istersen gelebilirsin söylemen yeterli."yazıp gönderdim."Teşekkürler iyi geceler."yazdı bende ona "İyi geceler mesajı attıktan sonra telefonu kapattım ve yatağıma girip uyumaya çalıştım ama sadece çalıştım.
Evet şahsen ilk defa bir kitap yazıyorum ve evet biraz hatta baya kısa oldu bunun için özür dilerim.Bu hikayeyi özellikle Jin'le yaptım çünkü bence Hyung Line fazla değer görmüyor ve ben onların değer görmesini istiyorum(yazarınız duygusallaştı).Ve evet sanırım konum çok güzel oldu en azından ben konumu beğendim.Eğer buraya kadar sıkılmayıp bu yazıyı okuduysanız teşekkürler ve evet tekrardan özür dilerim çünkü ilk bölümüm beklediğimden çok ama çok kısa oldu ama emin olun ki yaz tatilinde bunu düzeltmeye çalışacağım.Saranghaeyo❤️❤️

Melodim Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin