Stajyer Kim Taehyung

5 1 1
                                    

Başım ağrıyordu. Neden mi? Bütün gece Kim Taehyung denilen şahısın ağlayıp burun sümkürme seslerini çekmiştim. Gerçekten sinir bozucu. Sanırım onu bu evden kovacağım.
Hayır sesi güzel, seçilirsin diyorum neymiş efendim iğrenç söylemiş. Hah bende Ariana Grande canım. Sabah sabah sinirlerim tepeme çıkmıştı. Bari bir telefona bakayım belki birşey görüp unuturum diyip telefonu elime aldım.
  Birde ne göreyim Jin yeni fotoğraf atmış! Allahım sen nesin böyle?! Ekrandan çocuğu seviyordum sanırım aşık oldum ama birazcık yani fazla değil şu kadarcık minna-
"Tamam kes"
Ay sus bir ve tch tch tch(yazar kendi kendine triplerdedir bhvgvv)
Yataktan kalktım ve kendime gelmeye çalıştım. Aşağı indim. Uyuyordu aman uyusun onun çenesini çekemem. Kahvaltımı yaptım, giyindim ve dışarı çıktım. Canım gezmek istiyordu sebepsiz yere.
Nereye gitsem diye düşünerek yürürken bir anda kendimi zengin malikanelerinin olduğu bir yerde buldum. Bir tanesinden siyah şık bir araba çıkıyordu. Bir anda arabanın penceresi açıldı ve Jimin'i gördüm. İşte hayattaki şansım bu kadardı. Koşmaya başladım koş kızım koş koş. Ama adamın arabası var yakaladı beni. Hala çırpınıyordum.

"Yun beni bir dinler misin lütfen?" Dedi.

İyi ama sen nasıl bu kadar sakinsin?? Benim burada ödüm bokuma karışmış.

"Tamam." Dedim çünkü ben bir malım.

Bir banka oturduk ve konuşmaya başladı.

" Yun öncelikle şunda anlaşalım ben ne dersem diyeyim konuşmamı bitirmeden asla ve asla lafımı bölme."

İyi dedim bölmeyiz.

"Olanları ikimizde biliyoruz sonuçta ben direkt konuya gireceğim. Seni hala seviyorum. Onca zaman önce olanlar hepsi Daeun denilen o kızın suçu ben hiçbir şey yapmadım. Ülke birincisi olduğum gün Daeun beni ikna etti ve ona gittim. Ben içeride otururken içeceğime hap atmış. Yoksa ben asla seni aldatmadım. Sana söylememesi için de onla sevgili oldum. Zaten o da Taehyung'ı seviyordu. Sırf sen onunla kanka oldun diye. Yoksa o zaten Taehyung'ı sırılsıklam aşık. Benim hiçbir suçum yok."

Koşarak uzaklaştım. Bu duyduklarını sindirmem lazımdı. Eve vardım. Tae gitmişti. Oturup hüngür hüngür ağlıyordum. Jimin beni hala seviyordu ve Daeun, Tae ile kanka oldum diye canımdan çok sevdiğim kişiyi elimden almıştı. Bu kadar salak neden hep benim etrafımdaydı?(temsili yazarınız bfffgc)
Sonunda ağlamam dindi. Kendime çeki düzen verdim. Mutfağa gittim. Tae not bırakmıştı bu akşam gelmeyecekmiş. Canım çok sıkıldı ve yapacak bir şey yok. O anda Tae'den bir mesaj geldi:

"Ben seçildim."

"??"
 
"Ben.olmak.stajyer.bighit.beni.seçmek."

"NE SEN STAJYER OLMAK??!!!"

"Hıh aynen ondan"

" Ama...ama nasıl!!!???"

"Valla bende anlamadım eğer okuma özürlü değilsem burada stajyer olduğum yazıyor."

"Taehyung sen şu mesajı bir atar mısın?"

Evet bu doğruydu. Tae doğru okumuştu. O artık bir stajyerdi. Ama nasıl?

"Tae ben sanırım ölüyorum."

"Derin nefes al ilk başta banada oldu o."

Deniyorum deniyordum ama olmuyordu. Şimdi benim biricik çok sevdiğim arkadaşımın çocukluk hayali mi gerçekleşecekti? Allahım sana şükürler olsun. Sonunda şu çocukta mutlu olacaktı.
Ve işte o sırada Jin'den mesaj geldi:

"Ay ben bir haltlar yedim."

~Devam Edecek~

Selam! Uzun bir aradan sonra geri döndüm. İnanın Hogwarts'tan sonraki 2. evimi çok özledim. Bu arada bu arada bölüm iğrenç oldu beni affedin pls. Ha birde kısa. Böyle aralar vereceğim umarım beni affedersiniz siz çok seviyorum💜💜

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Melodim Olur Musun?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin