Medya: Da Eun( Bae Suzy sevenler beni affedin pls)
~Jimin'den~
Tarih:10.03.2009.
"Yaa kutlasak ne olur sanki her daim ülke birincisi oluyorsun Jimin!"(Namjoon bile ülkede beş bininciydi Jimin nasıl birinci olsun jsjsjsjsj)
Diye başımın etini yiyordu Daeun.
"Yah kızım anlamıyor musun sen? Yun beni öldürür hadi Yun'un geç eğer eve erken gitmezsem üstüne üstlük birde sarhoş olursam babam ve annem öldürür beni. Ayrıca sen nasıl kızsın yaa?!"
"Neyim varmış benim?! Asıl sen nasıl erkeksin? Ana kuzusun ilk defa içeceksin değil mi?"
"Ne alakası var ana kuzusu olmakla, hiç içmemenin. Ayrıca ben hiç içmediysem bu onur duyulacak birşey IQ'un yetmez zorlama."(pişt yazarınızın sözü)
"Uyuz bari bize gidelim. Hem bak söz fazla kalmayacağız söz~~~.(kendince tatlılık yapıyor gerizekalı)
"Söz mü?"
"Söz! Hadi gel."
Bir süre yürüdükten sonra Daeun'un evine geldik. Ailesini küçük yaşta kaybettiği için yetiştirme yurdunda büyümüş daha sonra part time işlerde çalışarak kazandığı parayla bu evi satın almıştı.
"Sen şurada otur bende içecekleri getireyim olur mu?"
"İyi hadi ama fazla durmayacağım ona göre."
"Tamaaam."
Not=Buradan sonrasının bir kısmını ben bir kısmını Daeun(pislik) anlatacak. Pislik karının anlattımının başladığı yere * işaretini koyarım^-^Masum masum oturmuş Daeun'u bekliyordu Jimincik.(hsjsjdjdjdjjd) Hiç birşeyden haberide yoktu zavallıcağızımın yazarın ve ykTuna8 'in kendine yapacaklarından. Masumdu o zamanlar Jimincik. Öhöm öhöm neyse sadete gelelim. Pislik karı mutfakta içecek birşeyler koyuyordu. Jimin'in içeceğine hap atmayı unutmadı ve içecekleri alıp Jimin'in yanına gitti. Bardağı Jimin'e verdi ve "Şerefe!" diyip içmeye başladılar.
*
"Ohh mis gibi içiyor az sonra sarhoş olur" diye geçirdim içimden. Hak etmişti ama Yun pisliğide ya sen kimsin ki benim sevdiğim çocukla kanka olmak ayrıca o çocuğun seni sevdiğini herkes anlar.( aşk üçgeni yapmakta yazarınızdan daha üstün birisi yokㅋㅋㅋㅋㅋ) Bir süre sonra Jimin mayışmaya başladı. Onu elimde oynatabilirdim artık. Ona öyle şeyler yapacaktım ki hatırladığında kimseye söylememem için yalvaracaktı. Bende ondan karşılığında ufak birşey isteyecektim.
~Taehyun'dan~
Bekle bekle çok sıkılmıştım ne zaman bitecekti şu sıra. Zaten heyecandan elim ayağıma dolanmıştı. Kalbim atmıyordu sanırım emin değilim. Sıra bende! Off ne yapacağım ben böyle?! Tamam sakin ol Kim Taehyung sen bunu başarabilirsin. Başlamamı söylediler sesimi düzelttim ve şarkımı söylemeye başladım. Ahh küçüklüğümden beri hayalimi gerçekleştirmem bu şarkıyı güzel söylememe bağlıydı. Performansımı bitirdim ve sakin olmaya çalışarak odadan çıktım sanırım kötü yapmıştım ve seçilemeyecektim.
~~~
"Taehyung ağlamaz mısın artık?"
"Ben ağlamayayımda kim ağlasın kesin seçilemeyeceğim kesin!"
"Bana bak çocuk kapa çeneni ve iç şu enerji içeceğini!"
Elindeki içeceği bana doğru uzattı. Seçmeler bittiğinden beri Yun'un yanına gelmiş, kazanamayacağımı düşünerek ağlıyordum. E o da haklıydı başının etini yemiş olabilirdim. Ama birazcık fazla değil.
"Uykum geldi."
Diye sızlandım.
"Yat zıbar."
Dedi zaten başının etini yediğim için bana sinirliydi o yüzden sustum.
"Tamam."
Dedim ve koltuğa uzandım.Slm! Yeni şarkıya bittim! Nasıl bu kadar harika olabiliyorlar yaa?! Gerçekten sanırım beni öldürmek mi istiyorlar?? Hele bazı Türk yorumları gerçekten kahkahalar attımㅋㅋㅋㅋ
Harikasınız sizinle gurur duyuyoruz. O Kore'li fan bozuntularına takılmayın bebişlerim❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melodim Olur Musun?
FanfictionYun kendi halinde en yakın arkadaşı Tae ile yaşayan,sakin bir hayatı olan bir kızdır.Ama Jin denilen bir adamla hayatının değişeceğini o da bilmemektedir.