Medya:Yun
Tae'ye söyleme fırsatım dahi olmadan yukarı çıkıp,giyinmeye başladım.Tam ne giyeceğime karar verdimki kapı çaldı.Bu çocuğun evi bu kadar yakın mıydı?Hızlıca giyindim ve aşağı indim.Birde ne göreyim!Jin ve Taehyung birbirine garip garip bakışlar atıyor.Tae benim geldiğimi farketti ve "Misafirimizin geleceğini söylememiştin Yun."sesinde imalı bir ton vardı.
"Bittin sen kızım.Şimdi sıyrıl bu işten sıkıysa."
Off ne yapacağım ben?!"Şey sana söylemeye vaktim olmadıda.Ee neden kapının önünde dikiliyorsunuz içeri geçsenize."salak salak sırıtmaya çalışıyordum bunu söylerken.Maldım ben kesinlikle mal.
"İşte bu sefer haklısın canım malsın sen tam bir mal!"
İç ses şu anda kavganın sırası değil,lütfen yalvarıyorum sana.Nolur!Allahım sen bana yardım et sana geliyorum!Onları içeri geçirdikten sonra 5 dakikaya geleceğimi söyleyip,mutfağa gittim.Ve hala bir çıkmazdaydım.
"Ya kızım sen gerizekalı mısın?(tabiki de iç ses bu nasıl soru)O ikisini böyle tek başlarına koyda gene birbirlerine garip garip baksınlar!"
Doğru o ikisini yan yana bırakmak hiç iyi değil.Üç tane kahve kaptım ve oturma odasına gittim."Ee ne oldu sana Yun?Baştan sakin sakin anlat bakalım.Bu Jimin sana ne yaptı?"Bir ara Tae ile göz göze geldik.Gözlerinde"Vay be bu günleride mi görecektim beni arkamdan bıçaklamışsın"bakışı vardı.Ona sinirli bir bakış atarak Jin'e döndüm."Bak şimdi ben-"tam bu anda Tae'nin sesi lafımı böldü."Benim anlatmamı ister misin Sareureuk*?".Gözlerimi pörtleterek Tae'ye baktım.Çünkü Tae bana en son 10 yıl önce böyle hitap etmişti ve bana be zaman ihtiyacı varsa o zaman böyle hitap etmişti."A-Anlatabilirsin b-benim için daha iyi olur.Hemde ben bir lavaboya gideyim."dedim.Lavaboya gidince kendimi sakinleştirmeye çalıştım ama olmuyordu.Ne yani Tae'nin içindeki Aswium** benden yani Sareureuk'tan yardım mı istiyordu?Ahh ama nasıl?Aswium'un artık bana ihtiyacı yoktu ki!Hem en son 10 yıl önce annesi ve babasını kaybettiği zaman içindeki Aswium benden yardım istemişti!Ve sanırım benim kafamdaki bütün soruları bırakıp aşağı inmem lazımdı ama şu anda bu mümkün olmadığı için biraz rol yapmam gerekecekti.Yüzümü su ile yıkadıktan sonra aşağı indim.Tae sakin sakin Jin'e olanları anlatıyordu."Böyle işte."diyerek anlatmayı bitirdi Tae."Nasıl yapabilir bunu yaa?!Sana da çok kırgınım Yun nasıl benden böyle birşeyi saklarsın,yakınız zannediyordum." "Özür dilerim Jin ama zaten o anda olayın şokunu atlatamamıştım birde sana anlatırsam çok kötü olurdum." "Haklısın özür dilerim.Peki sen tek mi kalacaksın yani tek kalmamalısın bence.İstersen ben senin yanında kalabilirim."tam cevap verecektimki Tae benden önce davrandı."Hayır tek kalmayacak ben onunla kalacağım."Jin ilk başta biraz sinir ve şaşkınlık karışımı bir ifade yapsada sonrasında ayağa kalktı ve "Peki ben kalksam iyi olacak size iyi günler sende kendine iyi bak Yun."diyerek bizle vedalaştı ve onu uğurladık.Anında Tae'ye döndüm ve "Neler oluyor?" Diye sordum."Hiçbir şey olduğu yok." "Duymadığımı mı sanıyorsun?Bana Sareureuk dedin!" "Haa o şey..."
-Devam Edecek-
*Sareureuk Korece'de kar tanelerinin sabahın ilk ışıklarıyla yada hava sıcaklığının gittikçe artmasıyla erimesi ve erirken çıkardıkları ses anlamına geliyor.
**Aswium Korece'de istediğimiz birşey olmayınca öfke,üzüntü,keder,pişmanlık,hüzün ve tatminsizlik gibi duyguların hepsini bir anda hissetme durumu demektir.
Saranghaeyo❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melodim Olur Musun?
FanfictionYun kendi halinde en yakın arkadaşı Tae ile yaşayan,sakin bir hayatı olan bir kızdır.Ama Jin denilen bir adamla hayatının değişeceğini o da bilmemektedir.