Medyayı ben yaptım güzel değil mi?
Gözlerimi açtığımda Jin'in kucağındaydım.Ay kalbim hızlı atıyor sanki!
"Kalkma böyle kal biraz böyle uyursun"
Evet iç ses eğer bir onursuz olsaydım bunu yapabilirdim ama ben onursuz değilim o yüzden şimdi sus.Hemen ayağa kalktım.Jin"Ah uyandın mı?"yok ya uyuyorum daha zaten gördüğüm şey yüzünden duygusalım"Ben seni öyle görünce çok endişelendim iyi misin Yun?"ay özür dilerim düşünceli çocuk seni."İyiyim iyiyim endişelenmene gerek yok bir anda tansiyonum düştü herhalde."
"Hı tansiyonun düştü hı yav he he"
Canım iç sesim sen neden hep olmadık anlarda çeneni açıyorsun!Hayır evde tek başıma sıkılırken açsana sen şu çeneni!!!İç sesimle olan tartışmamı Jin'in sesi böldü"Tansiyonunun düştüğüne emin misin?Çünkü dışardayken hiçbirşeyin yoktu da hani."ya sen neden bu kadar zekisin?"İyiyim merak etme Seok-Jin"ah ona ilk defa tam adıyla hitap etmiştim oda fark etmiş olacakki önce şaşırdı sonra kendine geldi ve"Peki sen öyle diyorsan."dedi.Hah şöyle adam ol!Ama zihnimin bir kenarı o kadar üzüntülü ve acıklıydı ki!İçten içe ağlıyordu.
Bayıldığım için hocamda bugün prova olmasın demiş ve bizi göndermişti.Jin'de bugün zaten yoruldun birde ben seni yormayayım dedi ve beni eve gönderdi.Hiç ısrar etmedim çünkü eve varıp Nutellamı alacak ve arkada Demet Akalın çalarken depresyona girecektim.Eve varıncaya kadar bunları unutmuştum eve girmiş üstüme pijamalarımı geçirip saçımı topuz yapmıştım ki aklıma gördüklerim gelmişti.Ne mi?Eski sevgilimi bir kızla görmüştüm.Hemde benim onu sevdiğimi bile bile beni bırakan çocuğu bir kızla.Jimin'i bir kızla.Eski en yakın arkadaşımla.Daeun'la.İkisini beraber el ele.Nutellamı aldım ve ağlamaya başladım.Ama öyle böyle değil.Hüngür hüngür.Gözümde yaş kalmayana kadar.Ben tam ağlamamın ortasındaydım ki kapı çaldı.Açtım Taehyung'dı.Beni öyle görünce telaşlandı."Ne oldu yoksa Jin mi birşey yaptı?"Hayır dercesine kafamı salladım."Ne oldu o zaman?" "Ta..Tae...Taehyuuunnggg!!!"diyip birazda onun omzunda hüngür hüngür ağladım.Ağlamam geçsin diye sarıldı bana sırtımı sıvazladı.Biraz daha hıçkırıklarım azalınca"Hadi şimdi anlat bana ne olduğunu."dedi."Onu bir kızla gördüm!" "Kimi?" "Jimin'i hemde kimle biliyor musun?Daeun'la!O pislikle!"gene ağlamaya başlamıştım.Niye böyle bir kızdım ben?Neden hep tam herşey düzene girmişken birşey oluyordu da hayatım mahvoluyordu!Neden?Hadi iç sesim bana destek ol kızdır beni güldür beni ama sende susma böyle!"Neden ben hep terk ediliyorum Taehyung?Neden hep böyle oluyor?"kendine çekti beni sarıldı bana."Merak etme herşey düzelecek seni üzen herkese bunun bedelini ödeteceğim.Kimse benim canımdan öte sevdiğim birini üzemez.Hiçbir kimse." "Seni seviyorun Taehyung ayrıca sana teşekkür ederim bana katlandığın ve beni sevdiğin için.Ne olursa olsun benim hep böyle arkadaşım ol olur mu?" "Olur ama sende beni bırakma yoksa bende yaşayamam." "Seni hiç bırakmayacağım hemde hiç!"ona sarıldım.Tam o anda,tam yüzüm gözüm kızarmış şişmiş,kalbim kırık,üstümde pijamalarım olan halimle kapı çaldı.
Saranghaeyo❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Melodim Olur Musun?
FanfictionYun kendi halinde en yakın arkadaşı Tae ile yaşayan,sakin bir hayatı olan bir kızdır.Ama Jin denilen bir adamla hayatının değişeceğini o da bilmemektedir.