8.

25 3 0
                                    

Nieko nelaukdamas pradėjau šaudyti. Ginklas buvo sunkus, ir drebėjo rankose, buvo labai sunku taikytis.
- Jau ką nors nudėjai? - Paklausė Maiklas. Po tų žodžių kaip tik pataikiau į vieną policininką, vairuojantį automobilį.
- Supratau. - Pasakė Maiklas išgirdęs mašinos sprogimą.
- Penki liko! - Rėkiau aš. Toliau taikiausi į policijos automobilius. Netrukus pataikiau į vieno automobilio variklį. Mašina sprogo, ir užstojo kelią dar dviejiems ekipažams.
- Kažką girdėjau? - Paklausė Maiklas.
- Taip, liko dvi mašinos. - Atsakiau.
- Puiku! Nesustok! - Pasakė Maiklas.
- Šaudyk kol nebeliks kompanijos! - Iššovus dar kelis šovinius ginklas nustojo šaudyti. Kelioms sekundėms pagalvojau ir supratau, baigėsi šoviniai.
- Baigėsi kulkos, ar dar yra?
- Dėja nebėra, tačiau turiu kai ką žymiai geresnio. Pakelk vidurinę sėdynę. - Pasakė man Maiklas. Aš numečiau ginklą į bagažą ir pravėriau  vidurinę sėdynę, ten pamačiau gulinčą granatą. Tuo pat metu iš galo išgirdau šūvius, kol galiausiai supleškėjo galinis langas.
- Velnias! - Suriko Maiklas. Atsisukau į jį ir pamačiau jo kruviną petį.
- Tu sužeistas!
- Nieko baisaus, mesk tą nelemtą granatą! - Aš čiupau granatą ir norovęs žieduką nuo jos išmečiau granatą pro langą ekipažų link.

Iš galo pasigirdo sprogimas, kuris apšvietė visą Maiklo automobilio interjerą. Dingus šviesai pažiūrėjau atgal, ekipažų nebebuvo.
- Viskas baigta, buvo... Visai smagu. - Pasakiau.
- Dar ne viskas, turime didesnę problemą, Džeimi.
- Kokią? - Pamačiau prieš mus stovinčią barikadą, prie jos stovėjo dvi SWAT mašinos ir keli SWAT karininkai su granatsvaidžiais.
- Džeimi. - Susnabždėjo Maiklas.
- Tau už sėdynės turėtų būti RPG, paimk jį ir šauk į barikadą. - Toliau šnabždėjo Maiklas, o aš tuo tarpu ranka apčiupinėjau už sėdynės ir pajutau šaltą metalą, taigi lėtai prasivėriau langą, jog neatrodyčiau įtartinai prieš SWAT karininkus, kurie į mus buvo nusitaikę savo ginklais. Galiausiai man pavyko surasti RPG rankenėlę. Paimiau ginklą ir kuo skubiau bandžiau jį prakišti pro langą. Teko langą kiek apdaužyti, kol galiausiai pavyko ginklą iškišti laukan. Nieko nelaukdamas nuspaudžiau gaiduką nusitaikęs į barikadą. Barikada visa susprogo, karininkai net nespėjo sureaguoti, kai akimirksniu sudegė liepsnuose, visos mašinos apvirto. Jaučiausi fantastiškai.
- Dabar viskas baigta. - Tariau.
-  Taip, taip. Reikia kuo greičiau išsitraukti tą kulką iš peties, važiuojam atgal į slaptavietę. - Tarė Maiklas.
- Kokią slaptavietę?
- Pamatysi, neklausinėk klausimų.

Project X (Nesutvarkoma)Where stories live. Discover now