7.

29 3 0
                                    

Iššokau iš krūmo ir nutaikęs ginklą į pareigūną pradėjau šaudyti, policininkai dar net nespėjo išsitraukti ginklų. Aš pastoviai spaudydamas gaiduką pagaliau pataikiau į vieną, jis parkrito ant žemės, kelias sekundes vartėsi, bet galiausiai gyvybės ženklų nebesimatė. Kiti du šaukėsi pagalbos ir pasislėpė už sienos viduje.
- Ką aš padariau? Aš nušoviau farą! - Pagalvojau aš, tačiau tą mintį staiga numečiau, kai Maiklas sušuko:
- Bėgam iš čia! - Jis mane nusitempė iki savo mašinos. Abu sulipome, Maiklas užvedė automobilį. Maiklas man numetė kažkokį neaiškų pultą.
- Čia detonatorius, spausk kai manysi jog laikas. - Maiklas apsuko mašiną ir važiavo kelio link.
- Kas čia dabar? Aš nenoriu tokių nemalonumų. - Surikau.
- Spausk tiktai baily. - Kiek sudvejojau bet netrukus nuspaudžiau mygtuką. Tą pačią akimirką komisariatas supleškėjo, nebesimatė pastato, tik ugnis. Po to tą vaizdą užstojo medžiai. Maiklas spaudė ant 90 kilometrų per valandą greičiu.

Iš galo išgirdau policijos sirenas, apsisukau ir pamačiau 6 ekipažus.
- Maiklai! Turim kompanijos! - Jis pažiūrėjo į šoninį veidrodėlį ir pasakė:
- Taip, tikrai vejasi. - Pasakė atsipalaidavęs Maiklas.
- Ką dabar darysime?! - Persigandęs paklausiau.
- Lipk į galą. - Pasakė Maiklas man. Aš paklusniai dariau viską ką jis man liepė. Įlipau į galą ir pamačiau ant sėdynės gulintį automatą, iškart supratau ką reikia daryti.
- Greičiau pradėk šaudyti! - Pradėjo šaukti Maiklas. Aš čiupau automatą, prasidariau langą ir nusitaikiau į farų automobilių variklius ir padangas.

Project X (Nesutvarkoma)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora