10.

25 3 0
                                    

- Maiklai, kur taip užtrukai? Ir kas tavo pečiui? - Paklausė jo vienas man kažkur kažkodėl matytas žmogus. Jis buvo storas baltais drabužiais apsirengęs ir Fedora užsidėjęs ir labai žemu balsu kalbantis žmogus. Pagalvojau ir supratau, jog žinau kas jis! Jis juk tas tipas kurį kiekvieną dieną rodo per žinias, jis juk " White Crystal " mafijos galva, nebesistebiu kodėl visi buvo apsirengę baltai, nes mafijos pavadinime yra žodis "Balta" Buvo panašu, jog tik lyderis turi kepurę, tai rodo, jog jis yra tas, kuris rūpinasi mafijos šeima, tvarko reikalus ir aiškino kitiems ką daryti, Maiklas buvo vienintelis kuris nebuvo apsirengęs baltai, jis turėjo policininko uniformą, kadangi jam reikėjo vykdyti misiją komisariate.
- Labas vakaras, pone Pablo, man buvo skirta misija komisariate, tačiau teko sprukti, mane sužeidė farai, bet mes jų atsikratėme pakeliuj čia. - Atsakė Maiklas
- Federikai! Eikš čia!. - Šaukė jis.
- Kas gi tas jaunuolis su tavimi? - Paklausė jis.
- Pagalbininkas. - Atsakė Maiklas. Tada Maiklas priėjo prie jo ir sušnabždėjo jam į ausį.
- Jis mums gali padėti su Projektu. - Pasakė Maiklas jam ir nužengė žingsnį atgal. Tuo pačiu metu atėjo spėju Federikas.
- Sveiki, pone Pablo, ko nors reikėjo?
- Maiklas sužeistas, padėk jam. - Federikas jį pasodino ant krėslo ir apžiūrinėjo jo petį, o aš su Pablo priėjome prie jų.
- Maiklai, kodėl turime juo pasitikėti? Gal jis šnipas!
- Galime jį apieškoti ir be to, jis man skolingas, ar ne taip, Džeimi? - Paklausė jis manęs.
- Na taip, padėsiu jums. - Atsakiau jam.
- Puiku, tačiau dabar vistiek tave apieškosim. - Pasakė jis man ir tada sušuko:
- Berniukai! Ateikit čia! - Po kelių sekundžių atlėkė trys vyrukai, du man jau matyti prie durų ir dar vienas kitas man niekur nematytas.
- Apieškokit jį. - Pasakė jiems Pablo. jie priėjo prie manęs ir man nuvilko striukę, išieškojo kišenes ir paimė mano telefoną, kol kiti mane nuviljkinėjo ir apžiūrinėjo, tikriausiai jis pamatė, jog turiu praleistų skambučių, nes vienas jų sušuko:
- Šefe! Jis turi Alekso numerį! Jis jam skambino šešis kartus, beveik prieš valandą!
- Ką?! - Sušuko Pablo.
- Ne, ne, viskas gerai. - Pasakė Maiklas.
- Jis ten dirba ne savo noru, aš esu ten jį matęs, žinau kodėl jis ten dirba, jis iš kitos mafijos, jis neseniai pradėjo tokį darbą.
- Prisiekiu aš ten ne savo noru.
- Nagi klok, berniuk, ko ten dirbi! - Suirzęs Paklausė manęs Pablo.
- Aleksas pagrobė mano merginą, jei norėjau kad ją paleistų ir jai nieko nepadarytų, turėjau pradėti jam dirbti! Aš gyvenime nebūčiau net ėmęs ginklo jei ne jis, nebūčiau vėlesis į tokius dalykus. - Graudžiai atsakiau jam.
- Dabar Monika sėdi pririšta prie kėdės, jei ji dar ne nušauta, tikiuosi. - Pasakiau. Tada Pablo kiek pagalvojęs pasakė.
- Mes tau galime padėti, bet tu turėsi padėti mums.
- Taip, taip būtinai! - Šiek tiek pradžiugęs pasakiau. Tuo momentu tie trys vyriškiai nustojo mane apieškoti.
- Jis švarus. - Tarė sargybinis prieš kelias minutes stovėjęs prie durų.
- Puiku! - Pasakė Pablo ir paspaudė man ranką.
- Sutarta, kada galiu pradėti? - Paklausiau.
- Vilkis šituos. - Pablo numetė man baltą uniformą.
- Kai ją apsirengsi, tapsi vienas iš mūsų. - Pablo parodė man į persirengimo kabiną. Aš į ją nuėjau ir po dvejų minučių grįžau apsirengęs visas baltai, bet kai grįžau, kambaryje liko tik Maiklas.
- Gerai atrodai. - Pridūrė Maiklas, pamačiau jog jo petys subintuotas.
- Dėkui. - Atsakiau.
- Geriau jauties? - Paklausiau jo.
- Tai kad niekada nebuvo blogai. - Nusijuokė Maiklas.
- Šiandien Pablo užduočių tau neturėtų turėti, bet rytoj tarsimės dėl Alekso ir kaip tau galėtume padėti. - Pasakė jis.
- Gerai. O kodėl jūs norite man padėti? Ar Aleksas jūsų priešas? - Paklausiau norėdamas pasidomėti.
- Tai nutiko labai neseniai, maždaug prieš tris mėnesius, kai du mūsiškiai važiavo po užduoties atgal pas mus, o Aleksas su savais važiavo paskui juos. Jie apie Alekso mafiją žinojo viską, nuo A iki Z, apie mus jie taip pat žinojo. Jų mafija buvo skurdesnė negu mūsų, taigi norėjo pasiglemžti visus turtus sau, taigi jie nusekė mūsiškius iki mūsų bazės, mūsiškiai nieko neįtuokdami grįžo sveiki ir gyvi, kol kitą dieną iš ankstaus ryto jie mūsų neužpuolė su didžiule gauja ir išžudė beveik visus mūsiškius, jie užgrobė mūsų valdas ir beveik visą turtą, mes turėjome iškeliauti iš miesto ir nusipirkti kitą namą iš likusių pinigų, turėjome rasti naujų žmonių, gabentis ginklų ir pradėti pardavinėti narkotikus kol pagaliau vėl sukaupėme pakankamai pinigų. Mūsų naujausi planai yra užpulti mafiją ir sukelti paniką Švedijoje, mes ten turime reikalų su "Windy Ocean" mafija, mes tiems išsigimėliams nusiuntėme didžiulę sumą pinigų, bet jie niekada jų negrąžino, žodžiu viską tau rytoj smulkiau paaiškins Pablo, iki tol, tau aprodysiu vilą, eikš su manim. - Pasakė Maiklas ir nusivedė manęs apžiūrėti vilą.

Project X (Nesutvarkoma)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant