Kanálový Čuk

187 17 2
                                    

*Čuk's P.O.V*
Procházel jsem náhodně kanálem. Krysičky mi probíhaly kolem nohou a okousávali mi moje rozbité boty. Kdybych se viděl, asi bych řekl že jsem bezdomovec. Ale počkat- Já momentálně vlastně jsem bezdomovec... Co jiného by mohl dělat bezdomovec v kanále, než čvachtat? Pomyslel jsem si a šel si sednout ke kanálové řece Zvratce. Opatrně jsem si sundal mé otřískané boty a děravé ponožky a začal si své nohy máchat v těch všemožných sračkách co tam plavou. Občas se mi o nohu zadrhl nějaký luxusní toaletní papír stejně drsný jako šmirgl papír. Díky tomu hajzl papíru jsem si vzpoměl na své školní dny. Ty sračky mi připomínali naši neumytou podlahu. Chcanky co tam byli mi zas připomínali výtečné pití ze školní jídelny. To mi také připomnělo že jsem ve školní jídelně dostal instantní žloutenku... Někdo má instatní karmu, někdo polévku, někdo čaj a já jsem měl instantní žloutenku... V tu dobu jsem měl alespoň něco... Spíše jen tu žloutenku... Díky mému přemýšlení jsem probudil velikého kanálového sračkového sračkuláka, který na mě povolal kánálovou lavinu. Nejdříve začali utíkat všichni broucí, potom potkani a jako poslední všechny možné kanálové šlemy. Samozřejmě že jsem netušil o co jde dokud jsem to sám nezahlédl. SRAČKOVÁ LAVINA! Vykřikl jsem a vzal nohy na ramena. Vzhledem k tomu že jsem byl správný akrobat, tak se mi to podařilo ale bylo mi to naprosto k ničemu, protože jsem tak nemohl zdrhnout od té laviny. Kvůli tomu že jsem nemohl sundat své nohy z ramen, musel jsem čekat až mě sračková lavina pohltí.

____________________________________
Čus čus dejme si džus!
Na tomto skvostu spolupracuji společně s MeAndMyCzechAss takže doufám že si to užijete! Tento Čukův týdeník by měl vycházet každý týden! (Překvapivě když je to týdeník)
Tak trochu to navazuje na jeden díl z mých oneshotů tak je můžete taky zkouknout ;)). Vzhledem k tomu že to je takový první experimentální díl tak to neobsahuje moc slov. (Cca 250)
Doufám že se vám tento skvost bude líbit a annyeonghaseyo~~

EXOrciSMusKde žijí příběhy. Začni objevovat