Síň slávy

134 11 0
                                    

*Čuk's P.O.V*
Zaplavily mě všechny ty sračky, a já se začal dusit. Z posledních smradlavých sil jsem se vyhrabal na hladinu. Chtěl jsem sračkulákovi říct mé poslední přání, ale zastavila mě až moc zmámá melodie. /pro lepší požitek z příběhu si pusťte odkaz nahoře- vsákneš se do mně jako désť/ T-to je Tomi P-paci! Kdo si to tu pozpěvuje?! To tu snad je nějaký PACIFIK?!? Otázal jsem se všeho možného vyskytujícího se v kanálu nebo momontálně spíše ve sračkách.

*Sračkulák's P.O.V*
Po-po-počkej? Ty jsi PACIFIK? Začal jsem vsakovat sračkovou lavinu do sebe jako Tomi Paci déšť v jeho překrásném veledílu. Dě*kašl*kuju. A ano jsem hrdý PACIFIK. Vykašlával sračky a obzvlátě veliký kus luxusního školního toaleťáku. Pojď něco ti ukážu! Nebo počkej, když máš ty nohy na ramenou, tak si tě vezmu jako ruksak. Nahmátl jsem Čuka, nahodil si ho na ramena a drandil jsem si to do mé síně slávy.

*Tomi Paci's P.O.V*
Očumoval jsem Arianě její krásný kulaťoučký králičí ocásek co měla zabodnutý v prdeli. Žárlil jsem na ní. Chtěl jsem ho taky, ale Ozzák mi ho nechtěl koupit. Ptal jsem se dokonce i Ivušky ale ta mi řekla ať si do prdele strčím třeba CDéčko z našeho obchodu. Z ničeho nic se rozlítly dveře a já si v tu dobu uvědomil že je Pán domácí doma.

*Čuk's P.O.V*
Když jsem vešli do té místnosti, nemohl jsem uvěřit vlastním očím. To-to-tomi Pa-a-a-ci! Jste to vy! Jak si dostal tutu legendu sem, do odpadních vod? Hned jak jsem dopověděl svůj proslov jsem vyrazil napříč Tomimu Pacimu abych udělal jednu trošku bláznivou věc. Přišel jsem k Tomimu navázaného na kanální trubky, vášnivě jsem se k němu nahnul a vlepil mu hubana až to mlasklo. Sračkulák se na mně díval s otevřenou držkou. Z ničeho nic se extrémně nadurdil a vydal se na fajt 1v1 proti mně. Začal po mě flusat ty jeho sračky a zároveň mi nadával. Tomi Paci je můj! Do něj se nikdo jiný než já se vsakovat jako déšť nebude! Vypadni z mého kanálového posraného teritoria! A opovaž se tu objevit!

*Tomi Paci's P.O.V*
Byl jsem překvapený... Opravdu takovou věc si ještě nikdo nedovolil. A přesně díky tomu jsem tmavovlasého hocha začal senpájovat. Jeho polibek byl tak jemný, ale zároveň drsný. Řekl bych že měl víc swagu než Ozzák. Hned jak Sračineček dořekl že Čuk nesmí navštěvovat jeho kanální teritorium, šíleně jsem se vylekal. Bál jsem se že svého senpáje už neuvidím. Spustily se mi slzy, při pouhém pomyšlení no to, že svého senpáje Čuka už neuvidím. Mezitím co jsem depkoval, Arianička Grandička si striptýzovala u trubek mezitím co k nim byla připoutaná.

*Čuk's P.O.V*
Věděl jsem že musím Sračkuláka poslechnout. Kdybych se mu to snažil rozmluvit, akorát by mně zabil. Nebo bych dopadl jako jedna veliká sračka. Tak dobře... Když musím... Zbohem, odcházím. Procházel jsem kanálem dál a dál. Přemýšlel jsem jaký bude život když už nejspíš nikdy neuvidím mého ultimejt bájase.

____________________________________

Taaakže dnešní 797 slovní kapitola končí a musím vám prozradit, že přes týden vyjde další kapitola! (Takže to znamená že místo jedné kapitoly, budou dvě!) Měl/a bych jednu otázečku... Kdo je váš oblíbenec? Prosím zanechte mi vaše odpovědi v komentářích a já se svámi loučím. Báj! ;)

EXOrciSMusKde žijí příběhy. Začni objevovat