Chrupkající Yunki si to jako obvykle jen tak drandil po Chernobylu na svém klavírku, a v tu ránu do něj narazil postarší udýchaný cizinec. Bre ranko neviděl jste tu takového hocha? Pokud se vám stalo v poslední době stalo něco divného určitě za to může on! Řekl. Myslíte mého starého dobrého přítele Čuka, kterého jsem viděl nedávno poprvé v životě? Ano viděl. K čemupak vám to bude. Mluvil náměsíčný Yunki. ANO ANO PŘESNĚ JEHO! MOU LÁSKU! Pištěl postarší Tomi Paci. Vezmi mě na tvůj bažinatý klavír a dones mne za hochem mích snů prosím. Zdělil mu vzrušeně Tomi Paci. Yunki na to jen přikývl a dal mu rukou znamení ať si naskočí na jeho milovaný klavírek. Tomi paci a Yunki jeli celý den skrz celou Pripjať než se dostali ke konci. V tu ránu si Yunki uvědomil, že pokud hranice Pripjati překročí, jeho kamenný spánkový režim to ukončí. Yunki se zděsil a začal panikařit. TOMI IHNED SLEZ NEMŮŽU SI DOVOLIT SI PŘEKROČIT TUTO HRANICI! Tomi se nechápavě koukal na Yunkiho a určitě nehodlal slézt z kouzelného klavírku, protože by nikdy nemohl dát své lásce pusinku. To ale nejde! Musím se dostat za Čukem! Ať to bude stát cokoliv. Tomimu naprosto ruplo v bedně. Z ničeho nic se vrhl na Yunkiho. Yunki se dokonce chtěl bránit! Ale Yunkiho přemohla jeho vysoká únava protože 10 minut nespal!!! To znamená, že Yunki povolil a nemohl nadále vzdorovat Tomiho úderům. Tomi využil situace a použil na Yunkiho legendární útok jménem byakugan aka zásah do péra a černobílá vlna. Yunki to nedokázal a černobílá vlna ho rychlostí světla zhrnula pryč z klavíru. Při této rychlé rychlosti, nemohl umpalump Yunki přežít jeho pád. Při rychlosti jeho na něj až MOC vysokého pádu, začal Yunki hořet. Při dopadu na zem z Yunkiho zbyl oválný uhlík.
*Tomi Paci's P.O.V*
Když jsem viděl zbytek Yunkiho uhelnatých ostatků, vzpomněl jsem si na babiččniny výtečné sušenky. Vypadal sice poněkud radioaktivně, ale pořád výtečně. Už jen z prvního sousta jsem si vzpomněl na svou babičku. Ach ta chuť byla stejná jak babička. Po dokončení posledního soustíčka jsem si osedlal jeho klavírek a vyrazil na cestu.
*uklízeči mrtvol block b*
Čvachtali jsme si to zpátky s pytlem rozčvachtaných ostatků na Zicoušovo zádech. Cesta k btobákum nebyla zas tak dlouhá takže si Zicouš mohl po dobu cesty nechat ostatky jen sám pro sebe.
Viděli jsme jak si po řece drandí nějaký fešný postarší pán na pianku a tak jsme za ním vydali abychom mu podšoupli nějakou porozložilou babču za to aby nás svezl. Drandil si to celkem rychle a tak div nespadl když se na semaforu objevilo červené světélko. Náš leader Zico tedy sebevědomě doběhl na přechod a zeptal se fešného cizince zdali by nás nehodil do nedalekého kostela. Cizinec přikývl a i s ročvychtanýma ostatkama jsme se vyšvihli na jeho klavírek. Tak co hoshí chcete podepsané omalovánky? Zeptal se nás přemilý pán. No jasně že chceme pane! Pane- pane- jak vás vlastně máme nazývat? Optal se pána náš leader Zico mezitím co jsme přijali podepsané omalovánky od této super-hvězdy. Vy mne neznáte? To žijící zázrak poznáte! Jméno mé je Tomi Paci a jedu si pro svého krále krásy! Zarýmoval mistr Pacovský a my jsme si říkali jestli se nám ty omalovánky vyplatí. Mezitím co jsme si vykreslovali naše omalovánečky, jsme se stihly dostat až k našemu kostelu p. Marie. Slušně jsme Tomimu poděkovali, vystoupili z jeho luxusního klavírku a když odjížděj zamávali na rozloučenou. Ahoj strejdo Paciiii!
Když jsme byli uvnitř kostela p. Marie , btobáci si schramstli ostatky a utekli do kněžiště kde začali s rituálem reinkarnace. Vysypali onen pytlík na zem, začali pobíhat kolem rozčvachtaných ostatků a zpívat denaturát.
Hnújjímkovo tělo se začalo skládat dohromady jako puzzlíky. Vzhledem k tomu že btobáci neměli toaleťák na vyplnění, museli si poradit za pomocí fajf mynyt kraftz a jediné věci které najdete u každého asijského člověka- instantních nudlí. Jako poslední poslední puzzlik se tam připuzzlikovala Hyunčina duše.
/Hyunčino tělo je ovládáno Hnůjjímkovo duší a Hnújjímkovo tělo je ovládáno Hyunčinou duší. Hyunčino tělo ovládané Hnújjímkovo duší se vyskytuje na povrchu zemském a Hnújjímkovo tělo ovládané Hyunčinou duší se pořád vyskytuje v kanále. Konec random řeči./_____________________________
Nevim co psat takze zdar pusinki uzijte si corona prazniny.
Slova: 691?
Zas a vždy s mojí lazkou @MeAndMyCzechAss
Bye bye baby blue
Bropoha no bramboro cos to provedla s HnÚjjimkovo jmenem u tech nudli ty sruto
ČTEŠ
EXOrciSMus
Action!!!ČUKŮV TÝDENÍK!!! Tento příběh vypráví o Chlapci jménem Čuk, který prožívá různé nástrahy života. První rozvod s jeho přítelem Jimínem, pak je vyhozen na ulici... Co se s ním stane dál? Najde Čuk cestu za jeho novou láskou?