Čukova píčopáčí kanálem

108 13 0
                                    

*Čuk's P.O.V*
Depresivně a zároveň nadurděně jsme procházel kanálem. Z ničeho nic jsem zaslechl nějaký vírdovňí saund a tak jsem se jako úplný debyl ohlížel tam, odkud jsem saund slyšel. Viděl jsem někoho, jak krade můj drahovený oxid před jedním ze vstupů do mého drahoceného kanálku. Hned jak jsem si povšiml že je osoba mladšího věku a že stále nemá v úmyslu odcházet, tak jsem vybalil své geniální schopnosti. Nacpal jsem se co nejblíže ke kanálovému otvoru, natáhl jsem na sebe svůj šaščí oblek, který jsem si vytáhl z mé kapsičky na kapesní hodinky a začal jsem se konat. Ahoj hoshánku! Nehledáš něco? Pokud jsou to píčopáci, mám jich tu dole opravdu hodně! Dokonce tu mám k nim i domeček! A možná se tu najdou i někteří z limitované edice! Třeba comic con cat! Nečekal jsem, a vytáhl svojí falešnou comic conku abych ho na ní mohl nalákat. Hned jak jsem mu jí ukázal, tak neznámému hushu skoro vyšajnila oči.

Díky tomu se mi ho podařilo shodit do kanálu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Díky tomu se mi ho podařilo shodit do kanálu. Sice měl trochu tvrdý dopad, ale jeho hnusný xicht to mohlo akorát tak zkrášlit.

*HnújJímek's P.O.V*
Hned jak jsem dopadl na tvrdoměkký beton, povšiml jsem si, že se mi něco zarazilo do nosu. Hned jak jsem se z pádu vzpamatoval, vytáhl jsem to. Mimochodem jsem HnújJímek. O-on t-t-tady j-je m-můj PÍČOPÁK! MOJE ČIVAVKA! Hned jak jsem svojí čivavku zhugnul, žačal jsem tancovat světoznámej třepotavej červivej tanec.

*Čuk's P.O.V*
Když začal tančit ten denc tak jsme se úplně nadurdil. SAKRA TY SE PŘECE NEMÁŠ RADOVAT! TY MÁŠ TRPĚT! JÁ TĚ MÁM MUČIT! ZA TOTO ZAPLATÍŠ! ZAPLATÍŠ ŽIVOTEM! Věděl jsem co bezpodmínečně musím udělat. Musel jsem. Musel jsem ho shodit do Zvratky. Trošku jsem HnújJímka litoval, ale zasloužil si to. Pohled na HnújJímka, jak lapá po dechu, polyká všechny ty sračky, a s igelitkama kolem ruk  místo rukávků, byl velice zaujímavý. Vyžíval jsem se v jeho utrpení. Nejradši bych do té řeky vlezl a začal mu do huby rvát ty sračky, ale to bych se žel bohu utopil. Když už jsem si byl jistý že je po HnújJímkovi, pokračoval jsem ve své cestě dál. Opatrně jsem si ho osedlal a zapnul jeho turbovýkon. Po několika hodinách cesty se začalo silně ochlazovat. Začal jsem si říkat že jsem stupidní, protože jsem si nevzal ten kožich co Leoš Mareš hodil do kanálu. Sice byl trošku zablešený a vypelichaný, ale pořád jsem v něm vypadal jak modelka. Z mého přemýšlení mně vytrhlo to, že celou stokou, mou HnújJímkovou loďkou a celkově všude projelo červené světlo co vyzařovalo z takové bedničky na které bylo velikými písmeny napsáno ,,RADAR". Říkal jsem si, že je to nejspíše místní osvětlení a pokračoval si to dál a dál.
____________________________________
Takže čusky všici!
Dnešní kapitola má 453 slov a jako obvykle dávám na jevo že na tomto skvostu spolupracuji s MeAndMyCzechAss !
Doufám že dnešní kapitola bude mít úspěch.^^ Děkuji vám za každé přečtení i hlas a těším se na vás u příštího dílu.

EXOrciSMusKde žijí příběhy. Začni objevovat