Not2Čuk

75 10 1
                                    

*Čuk's P.O.V*
Z mého 10ti minutového spánku, mě probudil zaujímavý pohyb na mém obličeji. Bylo to ko-kotě? Které mi rylo drápky do xichtu? A kousalo mě? Počkat- ono ono to bylo ja-jako jojo, ale namísto toho, aby se vystřelovalo z kolečka, se vystřelovalo z exo lajtstiků na kterých bylo připevněné pomocí izolepy. Mezi fajtěním s kotětěm, jsem jsi si povšiml, že vedle mě není Hyunka. Ty nestvůro! Kde je má Hyunka! Tys jí rozškrábal xicht na 50 odstínů kostiček! Nevěděl jsem co dělat a tak jsem se rozbrečel. Mezitím co jsem brečel, přišla Yep4andy se spící Hyunkou v náručí. Vypadala tak krásně když spala... Když přišla andyna blíž, vytáhla mě za ucho z postele a následně na ní položila Hyuču. Ty
Ідіот, Крипл, Трах, Піча a Дебіл! Co sis dovolil sahat na moju lásku! E' Dawn byl jenom její badigárt, když som byla lovit kočkata! Відхилення! Ви бульбас, я дам вам салат! Tohle bude větší válka jak mezi armys a exo-lama! VYHLAŠUJI VÁLKU!
Řekla svým mrtvým hlasem a vzala si exo lajtstyk. Ze začátku vypadal jako exo lajtstyk, ale opak byl pravdou. Z NIČEHO NIC ZAČAL SVÍTIT TAK DUHOVĚ, AŽ MĚ TA DUHA OSLEPILA! Byl jsem oslepen a neviděl. Z ničeho nic se na plivla lama.

*Yep4andy's P.O.V*
Něco vyřitilo ze Zvratky a fluzlo to na toho hajzlyka hazloveho.

*Čuk's P.O.V*
Ta stvůra ke mně přišla a začala mi šeptat do ouška. Ahoj mamidadi já jsem víla Eližčičička. Moje lamí sestra Haničičička nemohla dorazit, protože se zamotala do toletního papířičičku. Jsu tu proto, abych ti dala eksokalibr by elizka a hanicka ziztrz. Eksokalibr by elizka a hanicka ziztrz neni vůbec by elizka a hanicka ziztrz ale ty protřebuješ eksokalibr by elizka a hanicka ziztrz aby jsi neprohrál tvůj slepý fajt. Řekla a začala dělat dávivé zvuky. Po dokončení jejích dávivývh zvuků, mi do klínu spadlo párátková šavlička. Hned první věc co měnapadla, byla ta, že to po ní hodím. Samozřejmě, že jsem to tak i udělal. Udělal jsem 360 stupňovou otočku a pak na randoma hodil to párátko.Myslím že se tomu říká nějak 360 tele-no-scope. Poté co jsem to hodil, jsem si vžiml, že letí směrem do Zvratky. Byl jsem zklamaný, ale to jsem netušil še Yep4andy padá do Zvratky společně s párátkem. Nejspíše si myslela, že dotyčný předmět letí na ní a tak chtěla uhnout. Stačila hodit jedno kotě s jejím duhově-blilajícím lajtstykem, ale netrefila se. Vzhledem k tomu, že se toto všechno odehrálo během 3 vteřin, z ničeho nic se vynořila další lama a řekla; Já taky mamince říkám daddy pomlčka Hanička. Nechápal jsem proč pomlčka Hanička ale určitě to mělo hluboký význam.

*daddy Hyunka left the čet en propadla do textury se*

____________________________________
Slova: 451
Čawwwwwwwwwww dnešní epická zóna je trošlu kratší but whu kerz?
Samozřejmě jako vždy to píšu s tooouto nejužasnější osůbkou MeAndMyCzechAss ;))
Nom nevim co říkat sorry za nevydávání, čtěte pls EXOrciSMus a papaaaa
Dalovo zkoušení ;)

EXOrciSMusKde žijí příběhy. Začni objevovat