1.Bölüm

65 4 2
                                    

Dıd dıd dıd
noluyo ya diye kalktıgımda telefon çalıyordu alıp açtım.
hadi hadi uyan.
adem saat sabahın 8.00 i niyeuyandırıyorsun beni.
hadi uyansana bügün gezi var cabuk hazırlan.
tamam hazırlanıp geliyorum dedim ondan sonra üstüme birşeyler giyip okula gittim geldigim de adem okulun kapısında beni bekliyordu
hadi furkan otobüsü kaçırıcaz
tamam adem sabahtan beri rahat bırakmadın dedikten sonra bizi alihan çelebi müzesine götürdüler ve yeni gelen yuvarlak bir taş gösterdiler ortasında kırmızı bir zümrüt varmış ögretmenimiz ayşe hoca bu taşın ta 1 milyon yıl öncesine ait olduğunu söyledi bu taşı tarihi bir mezarlığın içinde bulmuşlar adem de bu yer çok sıkıcı diye mırmırlanıyordu bide kendisi bu müzeye gelmek için heyecanlanıyordu ondan sonra 6 lı yaşlarda 2 tane çocuk oyun oynuyordu görevli durdurmaya çalışıyordu ama kafaya takmıyorlardı koşarken birisinin aya takıldı ve taşı korumak için konulan camı kırdı alarmlar çalmaya başlamıştı müzedeki insanlar endişeleniyordu görevlide sakinleştirmeye çalışıyordu bizde çocuğu kaldırmak için yanına gittik kaldırırken adem taşa çarp tı taş denğesini kaybedip düştü ikimizde taşı tutmak için atıldık ve tuttuk zaten ne olduysa ozaman oldu.
furkan biz nerdeyiz lan.
Bende bilmiyorum adem bende.
dang! dang! dang!
Furkan deprem mi oluyor lan?
galiba arkamızda bir şey var dedim ve döndük.
Adem:Tireeeeex!!!
Furkan:Tireeeeex!!!

Macera tutkunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin