Tirex le re görünmeden gizlice dolandık ve arkalarına geçtik çok rahatlamıştık ama birden tirexslerin birisi burnunu soludu ve arkasını döndü ikimizde koş maya başladık ama birden karşımızda bir Spinosaurus çıktı ikimizde öyle bi çılık attıkki inanamazsınız Spinosaurus burda ne arıyo tirexsler başka yerde yaşadı spinouruus lar başka yerde yaşadı derken tirexsler geldi bizde koşup hemen biyere saklandık ve ne yapıcaklarına baktık altı tirexs karşısında bir spinourus ne yapabilirdiki diyip savaşa baktım iki tarafta birbirine kürklüyodu ve bir den bitane trexs saldırdı ayanı tutmaya çalışcaktı ama spinourus onu boynundan tuttu ve onu diyer tirexslerin ayaklarının yanına attı trexs sin boynu delinmişti ondan yerde kıvranıyordu ölmek üzereydi çok kötüydü görünüşü bende savaşa bakmaya devam ettim ve savaşta kısacası spinourus 2 'tane tirex öldür dü ve sonunda kendiside öldü ve leşini yemeye başladı tirex ler bizde ordan uzaklaşıp denize gittik büssürü dodo kuşu vardı ve gerçekten süper bir dinazor türü çünkü balıkları kolaylıkla yaralıya biliyorlar çok hızlı koşuyorlar son olarak gagaları çok keskin resmen bir bıçak gibiydi ama dodo kuşlarıyla ilgilenmeyi bıraktık ve yaprakları birbirine bağladık ve suyu koyduk damlada akıtmadı bizde eve gittik ve suyu iç mek zorun da kaldık çünkü suyu ısıtıp tuzdan arındırmak için bize katı ve suyu koyacak bir madde gerek bide yanmicak bişey ama öyle bişey yoktu bizde içtik ama bu suyun için de tuz yoktu biz de çok şaşmış tık nasıl olur dedik ve şaşıp kaldık sonunda suyu doya doya içtik ve acıkmaya başladık biz de şur da ki ağaçtan meyve aldım sanırım? Çünkü çok tuhaf bir meyve türüy dü böyle bir meyve hayatımızda hiç görmemiştik ama başka şansımızda yoktu ve ben ademe meyveyi uzattım ve ikimizde ağzımıza uzatıp bir ısırık aldık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera tutkunları
AdventureSihirli bir taş yüzünden 65 milyon yıl öncesine giden 2 çocuğun hikayesi. Ya bu 2 çocuk dinazorlar zamanında hayatta kalıcak yada ölücek. bu 2 çocuk evlerine dönmek için ellerinden geldihi kadarını yapıcak.