4.Bölüm

19 1 0
                                    

Sonunda uyuya biliriz.
Evet ben uyuyorum iyi uykular.
Iyi uykular.
Esniyerek uyandım kalktığımda adem uyuyor du bende gizlice bakım dedim dışarıya bir tane Brachiosaurus gördüm türkçe anlamıyla aldatıcı kerten kele bir tirex sürüsü öldür müş ve leşini yiyiyorlardı görünüşü okadar iğrenç ti ki mig dem bulandı ve kustum ondan sonra içeri girip ademi uyandırmaya çalıştım ama uyanmıyordu anne biraz daha uyuycam diye saçmalıyordu uyansın diye yüzüne bir tane çaktım.
AAAA!noluyo tirexsmi saldırıyo noluyo?
Sakin ol bir şey olmuyor.
Niye uyandırıyosun beni sabah sabah.
Uyan artık açlıktan yada susuzluktan ölmek istemiyorsan bir meyve yada bir su kayna bulmalıyız.
Sonra buluruz suyu muyu boşver ben biraz daha uyiyicam.
Adem hadi kalksana.
Tamam tamam kalkıyorum kalktığımda şunu söyledim şimdi nereden bulmayı düşünüyosrsun söyle bakalı?
Biraz ileride deniz var burdan bile gözüküyor gizlice gidip geliriz ama ilk olarak su yu koyacak bir şey bulmamız gerek.
Nasıl bir şey arıyorsun.
Suyu koyabileceğim her şey ola bilir adem bilmiyormuş gibi konuşma.
Bu yaprak lar sanırım suyu tuta bilir çok büyük bence tutar sence de uygunmu.
Evet olur sadece tek bir şey kaldı dışarı gidip gizlice suyu almamız ve suyu tuzlu sudan arındırmamız
gerek ama ilk olarak şu tirex sürüsünü geçmemiz gerek.
Geçmek için ne yapmalıyız.
Tirexslerin arkasından dolana biliriz.
Kokumuzu alırlar.
Şu an yemek yiyiyor lar et kokusu şu an baskın olduğu için kokumuzu alamazlar.
Ozaman burada ne bekliyoruz hadi gidelim.

Macera tutkunlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin