Ve tadı çok güzeldi hayatımda bukadar güzel şey yediğmi hatırlamıhorum bizde afitle yedik ve ondan sonra napıcağmız la ilgili
konuşmaya başladık
Bizim kendimizi eşya yapmamız gerekiyo furkan onun içinde kendimize ağaç kırıp onunla eşya yapmamız gerekiyo.
Tamamda bize balta gerek.
Nasıl yapıcaz balta.
Aklıma bir fikir geldi iki tane taş al ve çok keskin olana kadar birbirine sürt bende kalın bir dal aldım ve taşla dalı bağlamak için sarmaşık aramaya gittim ve sarmaşığı bulup eve gittim adem taşı keskinleştirme işlemini bitirmişti bende odunla taşı sıkıca bağladım.
Oh be iki saattir bekliyorum
Tamam adem bitti hadi ağaçlı keselim
Dedim adem baltayı elimden aldı ve dediki şimdi ağaç nasıl kırılır gör bakalım dedi ve baltayla taşa vurmaya çalıştı ama birden aya kaydı ve düştü bende baltayı elinden aldım ve odunu kırmaya başladım ve bi süre sonra kırdım ağaçtan mızrak yapmak için fazla büyük olmayan 2 tane parça aldım ve kenarlarını yuvarlak ucunu sivri yaptım ve su içmemiz için kab yaptım sizce ben bunları nasıl yaptım çünkü beni ormanlık biyerde hayatta kalma dersleri veriliyordu bende döğal hayatı çok sevdiğim için babama yalvardım ilk başlarda itiraz etti ama sonunda ikna etmeyi başarmıştımondan bukadar yetenekliyim.
Furkan hadi uyuyalım hava karar dı tamam ozaman hadi uyuyalım diyip taşın üstüne yattım ve ademe iyi geceler diyip gözümü kapattım.
gözlerimi açtım ve birden üstüme taş kırıntıları dökülmeye başladı kürklere sesi geldi hemen ademi uyandırdım ve delikten gizlice baktık bir trexs mağaraya girmiş ve çok endişelendik ben de bir pilan yapıp anlatmaya başladım adem seni yem olarak kullanıcaz dediģim an hayatta olmaz dedi bende bi dursa dinle dedim dediğim gibi seni yem olarak kullanıcaz sen dışarı çıkıp barıcaksın trexs de hemen sana koşucak sende çok az mesafe kalınca hemen deliğe giriceksin trexs de duvara kafasını vurup bayılcak bizde ordan hemen kaçıcaz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Macera tutkunları
AdventureSihirli bir taş yüzünden 65 milyon yıl öncesine giden 2 çocuğun hikayesi. Ya bu 2 çocuk dinazorlar zamanında hayatta kalıcak yada ölücek. bu 2 çocuk evlerine dönmek için ellerinden geldihi kadarını yapıcak.