H O O F D S T U K 1

664 25 8
                                    

"En jij, hoe heet jij?"

X
X
X

"Nee, ik heb het al gezegd. Ik wil dat artikel vandaag. Heb je dat niet vandaag geregeld dan ben je ontslagen."

"Weet ik veel hoe. Je regelt het maar."

Geïrriteerd drukte Jesslyn het gesprek weg. Die verdomde stagiaires ook. Elke keer hetzelfde verhaal.

"Mevrouw uw koffie."

Een jongen van net 18 jaar kwam Jesslyn haar kantoor inlopen.

"Heb jij geen manieren geleerd?" vroeg Jesslyn boos aan een van haar vele andere stagiaires.

De jongen keek Jesslyn verbaasd en angstig aan.

"Je mag terug lopen en het overnieuw doen. Ga maar is goed bedenken hoe het wel moet."

"Ja mevrouw."

Na een tijdje werdt er op de deur geklopt.

"Ja kom maar binnen."

Lizzy haar steun en toeverlaat kwam binnenlopen. Kort geleden had ze haar daarom ook manager gemaakt. Lizzy was er al aan het begin van het opbouwen van Jesslyn haar bedrijf.

Hardop zuchtte Jesslyn aangezien ze koffie nodig had en de stagiaire waarschijnlijk nu niet meer zou terug keren.

"Welke stagiaire heb je er nou weer afgeschrikt?" vroeg Lizzy lachend aan Jesslyn.

"En een of andere Jorrit, of was het Jasper. Geen idee. Maar kom even zitten meid." nodigde Jesslyn haar vriendin uit.

"Oh ja, ik kwam even langs om door te geven dat we een aanbod hebben gekregen voor een grote klus." vertelde Lizzy.

Geïnteresseerd keek Jesslyn op. "Oke vertel maar."

"Met Ajax."

Jesslyn rolde met haar ogen. Ze zat niet echt te wachten op van die arrogante voetballertjes in haar nieuwssite.

Drie jaar geleden begon Jesslyn haar eigen nieuwssite. Nu uitgegroeid tot de grootste nieuwssite van Nederland, wat binnenkort zelfs internationaal zal gaan in België en Duitsland.

Tuurlijk is Jesslyn erg trots op haar prestatie, maar de laatste tijd geeft haar werk enorm veel stress. Het wordt alleen maar drukker.

"Ze willen elke week een interview. Een persoonlijk interview. Ik dacht dat je dat wel leuk zou vinden, misschien een klus voor jou. Even weer terug gaan naar waar je begon, journalistje spelen. Dan krijg je wat minder stress." raadde Lizzy haar vriendin aan.

Misschien had Lizzy ook wel gelijk. Waarom niet, als ze er geen zin meer in had dan stopte ze er gewoon mee. Tot slot was er altijd een apparte sectie over Amsterdam in haar nieuwssite te vinden. Dit zou veel lezers trekken.

"Nou geef maar door dat ik akkoord ga met het voorstel." stemde Jesslyn in.

"Mooi." antwoordde Lizzy en wilde opstaan om het kantoor te verlaten.

"Oh ja Lizz, wil je een vervanger vinden voor die Jarret, Joris of hoe die ook mag heten.

Lizzy knikte. "Tuurlijk Jess."

"En vanavond mijn appartement 22:00 he!" riep Jesslyn, Lizzy nog na.

X
X
X

Inmiddels was Jesslyn weer vol gefocust op haar werk. Het was alweer 20:00. Iedereen had het kantoor al verlaten.

Misschien was het ook wel weer tijd om te vertrekken bedacht Jesslyn zich, aangezien ze hier al sinds zeven uur 's ochtends zat.

The Boss Bitch Nextdoor//AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu