H O O F D S T U K 10

350 12 0
                                    


"En dan is er nu nog een vraag hoe het met Miss Nijkerkerveen zit. Heb je die al gevonden?"

X

X

X

Jesslyn en Youri zaten samen aan een tafeltje in de Starbucks. Dit was een mooie kans om vragen te stellen over Frenkie. Natuurlijk niet te opdringerig en nieuwsgierig, want ze wilde het gewoon luchtig en gezellig houden.

Youri was een grappige jongen waar ze goed mee kon lachen. Ze wilde het niet laten lijken alsof ze hem gebruikte, want dat was niet zo.

"Dus Your." begon ze. "Vertel is iets over jou en Frenkies leven. Ik weet eigenlijk heel weinig over jullie."

Youri begon te vertellen over van alles. Waar de broers geboren waren en over hun goede band met hun ouders, over hoe Frenkie begon bij ASV Arkel en al snel terecht kwam bij Willem 2 door zijn zakenwaarnemer Ali.

Ook vertelde Youri over zijn huidige leven. Dat hij vwo doet en bij Frenkies oude club ASV Arkel speelt.

Veel dingen wist Jesslyn al doordat Frenkie dingen had verteld toen ze vast zaten in de lift.

"En in de liefde?" vroeg Jesslyn met wiebelende wenkbrauwen.

Youri begon te lachen. "Frenk en ik zijn beiden single. Hoewel Frenk wel al heel lang een crush heeft op een meisje in ons dorp."

"Oeh." grijnsde Jesslyn. "Daar moeten we werk van maken."

"Je bedoelt dat we ze gaan koppelen?" vroeg Youri.

Jesslyn knikte. "Ja."

"Ik weet niet of Frenk dat zo leuk zou vinden en daarbij is dat meisje ook niet zo leuk." was Youri van mening. Stiekem zag hij Frenkie en Jesslyn graag samen, maar dat hield hij voor zich.

"Hmm, dat gaan we wel zien." antwoorden Jesslyn met een grijns.

X

X

X

De twee waren weer onderweg op de motor, dit keer naar het sportcomplex waar Jesslyn zo een interview zou afleggen en Youri naar de training ging kijken.

Youri hield zich stevig vast aan Jesslyn toen ze over de snelweg reden. Hij begon te gillen wat Jesslyn liet lachen.

"Vind je het eng?" vroeg Jesslyn.

"Nee, maar het is de adrenaline." gilde hij terug.

Youri pakte zijn telefoon en begon zichzelf te filmen. Hij begon keihard te gillen waardoor Jesslyn weer moest lachen, ook probeerde hij nog selfies te maken.

Het verbaasde Jesslyn dat Youri zijn telefoon nog niet gevallen was.

"Alles voor die insta foto hé." riep ze naar hem.

"Ja, even aan mijn vrienden laten zien hoe stoer ik ben." lachte hij.

Na een kleine tien minuten kwamen ze aan op het sportcomplex.

Jesslyn deed haar helm af evenals Youri. Ze borg haar kleding op en zette de motor op slot.

"Heb jij trouwens ook insta?" vroeg Youri terwijl ze de trap opliepen naar het café op het sportcomplex.

"Uhm ja, ik plaats de laatste tijd alleen niet zo veel meer, maar zoek jezelf maar op." zei Jesslyn en gaf haar telefoon aan Youri. "Niet laten vallen he."

Toen ze boven aan kwamen zag Jesslyn een paar teamgenoten en Frenkie ontbijten aan een lange tafel.

"Zullen we erbij zitten?" vroeg Youri zenuwachtig en gaf Jesslyn haar telefoon terug.

The Boss Bitch Nextdoor//AjaxWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu