"Dit is al de tweede keer dat dit gebeurd. Dat moet vast geen toeval zijn, toch?"
X
X
X
Jesslyn schrok wakker toen ze in de armen van een jongen lag. Ze bekeek zijn gezicht en zag dat het Frenkie was. De herinneringen van gisteravond kwamen weer naar boven. De ochtend was altijd even moeizaam opstarten voor haar.
Jesslyn ging op zoek naar de badkamer en nam een korte douche. Ze nam rustig de tijd voor een outfit en kleedde zich om.
In de ochtend was Jesslyn meestal slaapdronken en moest ze even koffie drinken of sporten om goed wakker te worden. In dit geval had ze geen zin om te sporten en zou ze dat wel vanavond doen.
Jesslyn liep naar de keuken en zette het koffiezetapparaat aan. Ze leunde tegen het aanrecht aan en wreef in haar gezicht.
"Goedemorgen." hoorde Jesslyn iemand haar begroeten. Ze draaide zich om en zag een jongen voor haar staan. Verward keek ze hem aan en herinnerde zich toen weer dat het Youri was, het broertje van Frenkie.
"Oh sorry, in de ochtend moet ik vaak nog even rustig opstarten." verontschuldigde ze zich.
"Geen probleem." glimlachte Youri. "Wilde nacht gehad?" vroeg hij met een grijns.
Jesslyn was bezig met haar koffie inschenken en verbaasde zich over de jongen zijn woorden. Hij leek wel het tegenovergestelde van zijn broer. "Nee, je broer is nog al. Tja wat zal ik zeggen."
"Verlegen?" vroeg Youri.
Jesslyn knikte. "Zoiets ja."
Ze wilde graag vragen stellen over Frenkie zijn liefdesleven, maar op dat moment kwam Frenkie zelf de keuken binnen lopen.
"Goedemorgen." begroette Jesslyn en Youri, Frenkie in koor.
Kort keek Frenkie het duo raar aan. "Waar hadden jullie het over?"
"Niks." zeiden ze beiden weer tegelijk.
Frenkie keek wantrouwend naar zijn broertje en Jesslyn, maar liet het gaan.
"Frenk, ik ga naar me werk toe." deelde Jesslyn mee.
"Wacht wil je niet even ontbijten?"
"Nee, ik ontbijt wel op me werk."
"Laat me je dan brengen?" vroeg Frenkie.
"Frenkie, ik ben niet gehandicapt. Ik kan echt wel zelf dingen, het is aardig van je dat je me rijkelijk in huis neemt, maar voor de rest hoef ik geen hulp."
Frenkie keek teleurgesteld naar Jesslyn toe, maar voor haar was het niet de eerste keer dat ze mensen teleurstelde. Soms kan ze hard overkomen, maar de waarheid was nou eenmaal hard vond Jesslyn.
"Ik kan jou wel naar de club brengen, als je dat wilt?" vroeg ze hem.
Frenkie knikte. "Ja is goed."
Youri keek geamuseerd naar de twee toe, wat hem een strenge blik van zijn broer opleverde.
"Gaan we dan?" vroeg Jesslyn aangezien ze altijd als eerste op kantoor wilde zijn.
Frenkie pakte snel zijn trainingstas die hij gisteravond had ingepakt en snelde Jesslyn achteraan. Zij was al naar de parkeergarage toe gegaan. Gelukkig had hij een goede conditie en stond hij Jesslyn beneden al bij de parkeergarage op te wachten.
"Ben je met de trap gegaan?" vroeg ze hem en stapte de lift uit.
"Ja, je was al weg."
"Klopt, we hebben haast." antwoordde Jesslyn en liep weer verder.
JE LEEST
The Boss Bitch Nextdoor//Ajax
FanficHier zijn de rollen omgedraaid. Geen typische badboy, maar badgirl. Jesslyn is 24 jaar en woont in een appartementencomplex in Amsterdam-Zuid. In een best wel rijke buurt is ze niet zomaar terecht gekomen. Doordat ze haar eigen bedrijf is gestart, i...