"Sorry mop, maar hij is bezet vanavond."
X
X
X
"Hey, kom verder." begroete Frenkie zijn teamgenoot.
Donny gaf Frenkie een 'mannelijke' knuffel en liep achter Frenkie aan naar de keuken.
"Wil je iets te drinken?" vroeg Frenkie.
"Ja doe maar water." antwoordde Donny nog steeds nieuwsgierig over wat Frenkie met hem wilde bespreken.
Frenkie zette twee glazen met water neer en leunde op het aanrecht.
Donny die op een kruk aan de andere kant zat wachtte af tot Frenkie begon met praten, maar geen enkel woord verliet zijn mond.
"Dus je wilde iets met mij bespreken?" besloot Donny maar te vragen.
"Uh, ja. Het gaat over Jesslyn."
Donny bleef koeltjes naar Frenkie kijken, maar in zijn hoofd gebeurde het tegenovergestelde. Zou Frenkie hem en Jesslyn doorhebben.
"Ja, wat is er met haar?"
"Uhm, ik wilde iets vragen wat betreft jullie twee. Hebben jullie iets, of hadden jullie iets? Niet dat het mij iets aangaat persé, maar jullie doen nog al geheimzinnig de laatste tijd. En Matthijs en Hakim begonnen vandaag ook over een meisje waar jij mee zou daten schijnt het. Oh ja en twee dagen geleden waren jullie ineens beiden verdwenen, net zoals in de club." ratelde Frenkie maar door.
"Ho, rustig." stopte Donny hem. "Jesslyn en ik hebben inderdaad seks gehad, toen we dronken waren en de club verlieten."
"Uhm, oke." antwoordde Frenkie en wreef ongemakkelijk in zijn nek.
"Maar, hoezo wil je dat eigenlijk weten?" vroeg Donny.
Nu werdt Frenkie rood en van het door ratelen ging het naar stotteren. "Uh, ja, i-ik dacht dat uhm, nou mis-schien. Ja ik wilde Jesslyn misschien een keer op date vragen."
Dat laatste was bijna onverstaanbaar, maar het was net hard genoeg om het te verstaan.
"Oh, hmm, ja, moet je doen toch. Wat houdt je tegen?" vroeg Donny maar.
"Ik denk dat zij mij niet leuk vindt." antwoordde Frenkie en de aarzeling was duidelijk in zijn stem te horen.
"Gewoon doen joh, nooit twijfelen als het om meisjes gaat. En als ze weigert dan weet je dat ook weer en zit je niet met dat twijfelende gevoel." gaf Donny zijn advies, hoewel hij wist dat Frenkie hard af zou gaan bij Jesslyn.
"Thanks bro, potje FIFA dan maar?" vroeg Frenkie, waar Donny zeker geen nee tegen zei.
X
X
X
Jesslyn hoorde gejoel en geroep toen ze het appartement van Frenkie binnen kwam.
"Hallo." riep ze door het appartement maar niemand reageerde, waarschijnlijk hoorde Frenkie haar niet. Toen Jesslyn de woonkamer binnen liep zag ze Frenkie en wat jongens in zijn appartement zitten. Een "oh" verliet haar mond.
Na een tijdje merkte de jongens haar op en werd Jesslyn een tijdje aangestaard.
"Ik zei hallo." zei ze lachend en ze zwaaide met haar hand om de jongens uit hun staartrans te halen.
"Hey Jesslyn." zei Frenkie opgewekt.
Verbaasd staarde Jesslyn hem aan. "Heb je nu niet meer dat takken pesthumeur?"
JE LEEST
The Boss Bitch Nextdoor//Ajax
FanfictionHier zijn de rollen omgedraaid. Geen typische badboy, maar badgirl. Jesslyn is 24 jaar en woont in een appartementencomplex in Amsterdam-Zuid. In een best wel rijke buurt is ze niet zomaar terecht gekomen. Doordat ze haar eigen bedrijf is gestart, i...