Öncellikle hepinizden çok özür dilerim. Sizi uzun bir süre beklettim, hiçbir açıklama yapmadım. Çok üzgünüm. Uzun bir süredir yeni bölüm beklediğinizin farkındayım. Bunun içinde kusura bakmayın. Ufak bir şey anlatmak istiyorum.
Kafes benim ilk yayımladığım kurgum. Benim için çok özel. İlk olmasının yanında Kafes'i yayımlamam için bana cesaret veren insan da çok özeldi. O kişi benim ablam, en iyi arkadaşım, sırdaşım, dostumdu. Aynı zamanda çok güçlü bir kadın ve küçük bir anne adayıydı. O benim belki de hayatta en beğendiğim insandı. Gerek cesaretini, gerekse karakterini. Asya.
Asya'yı da birazcık anlatmak istiyorum. Belki sıkılırsınız emin değilim ama Kafes gibi başka bir özelimi sizinle paylaşmak istiyorum. Asya çok güzel bir kadındı. Daha 19 yaşındaydı. Buna rağmen çok tehlikeli bir hayat geçirmiş sürekli oradan oraya sürüklenmek zorunda kalmış. Ailesiyle arası pek iyi sayılmazdı. En yakın arkadaşlarından biri hep yanındaydı. Çınar. Çınarla da aralarında fazla bir yaş farkı yoktu zaten. Asya'nın diğer en yakın arkadaşı ise Zeynep. Zeynep'le bir kitabın facebook grubunda tanıştılar. Bir grup kurdular yaklaşık 5-6 kişilik. Sonra bu grupta en yakın Asya ve Zeynep oldular. Zeynep sonra Çınar'la tanıştı ve aşık oldular.
En son Asya'yı anlatıyordum. Asya yaklaşık 14-15 yaşlarında hayatının aşkıyla tanışmış sonra da uzun bir süre ondan ayrı kalmak zorunda kalmıştı ama Emir döndüğünde kaldıkları yerden devam ettiler. Sonra Asya hamile kaldı. 18 yaşındaydı. İkizleri olacaktı. Emirle sade bir nikahla evlendiler. İkizler baya büyüdü. Cinsiyetleri belli oldu. Asya'yla Emir'in kızları olacaktı. Asya erken doğum yaptı, daha doğrusu yapmadı. Kızlarda, o da öldü.
Emir, Çınar, Zeynep diğer kızlar hepsi perişan oldu. Asya'nın gidişiyle onların grubu dağıldı. Emir çok değişti. Hayatının aşkını ve iki kızını kaybettikten sonra asla toparlayamayacak. Çınar yurtdışına gidip gelmeye başladı. Gittiğinde uzun kalıyor aylarca kimseyle konuşmuyordu. Ona iyi gelen tek şey Zeynep'ti. Zeynep ise Çınar'ı toplamaya çalıştı. Sevdiği adamın o durumuna katlanamadı. Hepsi belki de en değerli varlıklarını kaybettiler. Ben Asya'ya ne Çınar ne de Zeynep kadar yakındım. Hiçbir zamanda olmak istemedim. O ilişki onlarda güzeldi. Asya'nın beni sevdiğini biliyordum. O benim sahip olamadığım ablam gibiydi.
Kafes'i yayımlamam da onun çok büyük emeği var. Asya olmasa şuan hala yazdıklarımı herkesten gizliyor olurdum. Asya öldükten sonra yazdıklarımı yayımlayacak cesaret bulamadım kendimde, yazdıklarımı da beğenmedim gerçi. Kitabı silmeyi düşünmüyorum.Askıya alırım büyük ihtimalle ve esaret bulana kadar ilerleyen bölümlerini yazmaya devam ederim. Cesaretimi topladığım anda ise yayımlarım yada ilerde komple silerim emin değilim.
Yine kararım değişirse paylaşacağım ilk insanlar sizler olacaksınız. Tekrardan çok özür dilerim bu kadar beklettiğim için. Sizi seviyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kafes (Askıya Alındı)
Teen FictionAilesi tarafından terk edilmiş bir kız.Armina.Adı gibi korkusuz.Bir CEO tarafından evlat edinilip en iyi şekilde yetiştirildi.Kafes dövüşleri için özel eğitim aldı.CEO'nun evlat edindiği başka bir çocuk.Efken.O da en iyi şekilde yetiştirildi.Bu birb...