‘’Bae kızım bunlar dae’nin arkadaşları Kim Jun Su, Kang Jun Hwang, Yang Ji Yoon ve Tae Kyung Min’’ dediğinde gülümseyerek ‘’merhaba bende Yong Bae Hyun’’ dediğimde beni dürtükleyen çocuk gülümsedi. ‘’Peki bu kim’’ dediğimde annesi bana bakıp ‘’kız kardeşimin oğlu kin tae jang 15 yaşına girecek. Benim biraz işlerim var gitmem lazım’’ diyince ona baktım ve ‘’artık beni dürtüklemeyi bırak’’ dediğimde gülümsedi ve ‘’çok güzelsin noona’’ dediğinde çocuğa gülümsedim ve ‘’çok teşekkür ederim sende çok sevimlisin’’ dediğimde gülümsedi ve ‘’benimle sevgili olmaya ne dersin?’’ dediğinde gülmeye başladım. Dae sandalyemi çekince devam etti ve ‘’tae jang dövülmek istemiyorsan sus’’ dediğinde sandalyemi eski yerine getirip ‘’ne yapıyorsun ya!’’ diye kızarcasına söylendiğimde bana baktı ve ‘’tae jang’a kızıyorum’’ dediğinde ‘’ciddi misin bende iltifat ediyorsun sanmıştım’’ dediğimde içeriye bir erkek daha girdi ve bu çocuk gerçekten dae’ye benziyordu. Tae jang’ın saçlarını hafifçe karıştırdıktan sonra ‘’bu kız kim?’’ diye sorunca ona baktım ve ‘’ben Yong Be Hyun’’ dediğimde ‘’tanıştığımıza memnun oldum ufaklık yaşın kaç?’’ dediğinde ‘’16 yaşındayım’’ diye cevap verince gülümsedi. ‘’Acaba adınız nedir?’’ dediğimde gülümsedi ve ‘’ben Jung Dae Hong şu salağın abisiyim’’ dediğinde gülümsedim ‘’çok benziyorsunuz’’ dediğimde gülümsedi o sırada tae jang ‘’hyung noonayı ilk ben gördüm’’ dediğinde gülümsedim şuan yedi erkek ile aynı masada oturuyordum çok gergin bir ortam. İçeriden seung chung girince ‘’acaba başka kimler gelecek’’ dediğimde dae sırıttı ve ‘’kimse gelmeyecek merak etme bu her zaman ki halimiz’’ dediğinde ‘’neden buraya geldim ben?’’ dedim bana dönüp ‘’seninle konuşacaklarım var’’ dediğinde kafamı salladım ve telefonumu çıkartıp baek’i aradım. ‘’Baek ben dae’nin evindeyim. Ne kızıyorsun ya. Anneme de haber vereceğim. Bağırma. Benimkiler de kulak ya. Tamam sonra görüşürüz teyzeme selam söyle’’ dediğimde tae jang ‘’noona sevgilin mi var?’’ dediğinde ‘’hayır teyzemin oğlu’’ dediğimde derin bir ‘oh’ çekti ve ‘’tamam o zaman noona hala benimdir’’ diyip dae’ye dil çıkardı. Biraz sonra içeriye geçen gün gördüğüm kızlar girince dae’ye baktım. ‘’Noona bak bu sang me noona dae hyung’un sevgilisi. Bu da hye go noona seung hyung’un sevgilisi’’ dediğinde dae hong (yani abisi) ona kötü bakışlar atmaya başladı. ‘’Ben artık gitsem iyi olur tae jang kendine iyi bak’’ diyip ayağa kalktım tae jang benim kolumdan tutup ‘’noona nereye gidiyorsun yeni geldin’’ dediğinde ona gülümsedim ve ‘’seninle telefondan görüşebiliriz tae’’ dediğimde bana ‘’telefon numaranı verecek misin yani’’ diye sırıtarak söylediğinde ‘’evet’’ dediğimde gülümsedi. İyi birine benziyordu. Sırf oradan kurtulmak için telefon numaramı bile verirdim. Tae benimle ayağa kalktığında içeriden dae’nin annesi geldi ve gülümsemesi söndü. ‘’Noona, teyzem sang me noonayı pek sevmez kızdan resmen nefret ediyor’’ diye fısıldadığında ‘neden ki’ bakışlarını attım. Anlamış olacak ki fısıldayarak ‘’hyung sang me noonayı çok seviyor ve yaptığı şeyleri göremiyor. Geçen ay teyzem sang me noonayı başka bir çocuğu öperken görmüş anlarsın işte’’ diye fısıldadığında gerçekten onun için üzüldüm. Daran’nın da başına gelmişti bir olay ama onlar sevgili gibi değillerdi. Çocuk onu hiç umursamıyordu. ‘’Neyse ben gideyim efendim’’ dediğimde dae’nin annesi ‘’hayır bae gitme kızım akşam yemeğine kal. Dae sende arkadaşlarını gönderirsen sevinirim’’ dediğinde ona bakıp tepkisini bekledim. Bana bakıp tekrar annesine döndü ‘’anne laflarına dikkat et. Misafirlerimin arasına sang me’ de giriyor. Ayrıca o konuştuklarımızın hepsi yalan şeylerdi’’ dediğinde annesine karşı tavrına ağzım açık kalmıştı. Tamam bazı durumlarda annene sinirlenir bağırırsın ama dae bağırmıyordu sakince ama vurgulayıcı şekilde konuşuyordu. Bu daha da beterdi. ‘’Dae sana dediğimi yap’’ dediğinde annesi, onları şaşkınca izliyordum annem beni burada görse kızardı. Ortam sessizliğini bozan kişi dae’nin abisi olmuştu ‘’dae bu işi bugün bitir’’ diyip gitti. Neden bahsediyordu. Annesini hareketiyle yerime oturdum. Annesi de dae de çok ciddi duruyordu. O kız ise inceden inceye sırıtıyordu. Dae onu çok seviyor olmalı. Ben annem bana sevgilimin beni aldattığını söylese araştırırdım sonuçta annem kötülüğümü istemezdi. Telefonuma gelen mesaj ile ona yoğunlaştım ve mesajı okudum >bae bugün annemler geç geleceklermiş, hem sen neredesin okul saati çoktan bitti ve sen yoksun< mesajı atan dara idi. Kısa bir mesaj atıp akşam yemeğine gelemeyeceğimi işim olduğunu ve gelince ona anlatacağımı söyledikten sonra telefonu pantolonumun cebine koydum. Dae ayağa kalktığında sang me denilen kızda ayağa kalktı ve bahçeden çıktılar. Dae bana eliyle işaret vererek ‘’sende geliyorsun’’ dediğinde annesine baktım. Kafasını salladığında dae’nin arkasından gittim kız somurtuyordu. İki kat yukarı çıktıktan sonra bir kapının önünde durduk. Dae kapıyı açtı ve girmemi söyledi. Neden önce ben giriyordum. Kafamı olumsuz anlamda salladım. ‘’Hadi bae gir şuraya’’ dediğinde sinirli olduğu için girmek zorunda kaldım.Kapıyı kapatıp gittiğinde gri duvarları olan odada ki müzik aletlerine baktım tamamen tarz ve güzeldi. Az sonra kızın bağırdığını duydum ‘’sen beni ne olarak görüyorsun. Ben o kadar basit miyim?. Dae sen cidden adi pisliğin tekisin’’ sesler kesildiğinde dae odaya hızla girdi.Gözleri kıpkırmızı olmuştu. İlk defa ağladığını görüyordum…
Yeni bölüm yüklendi umarım beğenirsiniz :))) İleriki zamanlarda güzel şeyler olacak :)