ღღ OYUNUN DEVAMIღ ღ

345 18 4
                                    

MERHABA ARKADAŞLAR BU BENİM İLK HİKAYEM :) UMARIM BEĞENİR VE DESTEKLERSİNİZ.

Bazen hayatınızda geri dönüşü olmayan olaylar olur hatırlıyorum hatta hatırlıyoruz 2 yıl önce bir ilkbahar günü choi hong chul amca ve babam yong dae jung her zaman olduğu gibi iş gezisinden dönmek için yola çıkmislar o gun geri dönüş yolunda yaz yağmurları başlamış ve araba yol kenarından boş bir araziye yuvarlanmış, geriye sadece babam ve hong chul amcanın cesetleri kalmıştı ben yong bae-hyun bu benim ve min dara'nın geri kalan hayatı! 
KARAKTERLER;
Yong Bae-Hyun: Aslında sinirli olmayan bu kız babasının ölümünden sonra çok sinirli , kırılgan, çok nazik ve yardım sever birisidir. Zengin olmalarına rağmen para harcamalarının gereksiz olduğunu düşünüyor. Sesi fazlasıyla güzeldir.
Choi Min Dara: Babasının ölümünden sonra daha nazik ve başka insanların yanında çekingen bir insan olan dara için hayatta 3 kisi kalmıştır bunlar annesi, bae-hyun ve annesi gibi gördüğü 
min jae'dir . Zengin bir kızdır. Çok güzel çizim yapar.
Yong dae jung& Park min jae: Yong bae-hyun'un annesi ve babasıdır.
Choi hong chul& Soon hye jang: Choi min daranin annesi ve babasıdır.
Jung Dae joong: Çok zengin bir ailenin çocuğudur onun tek yakın arkadaşı vardır o da seung chung her gün onunla gezerler okulun en serseri tipleridir, iki arkadaşın da sesi çok güzeldir.
Kim Seung Chung: Okulda ki en serseri tipli insandır arkadaşı dae joong ile birlikte çok alaycı tipleridir. 
Kim Me Jong: Okulda ki gıcık tipli kızlardan birisidir.
Yang min jae: İkisinin de en yakın arkadaşıdır.

UMARIM BEĞENİRSİNİZ BENİM İLK HİKAYEM VE BENİM İÇİN ÇOK ÖZEL

ღღ  OYUNUN DEVAMIღ ღHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin