Bu 2. bolümün devamıhhhh .... inş begenirsiniz. sizi seviyrem hah
~~~~~~~~~
Sabah olmuştu. kalktığımda odama bir göz attım . pencerenin dışında beyaz bir panjur,-içinde ise pudra renginde jaluzi vardı .
[ panjur ]
yerde yuvarlak renkte bir paspas ,duvarın yanında rengarenk puflar , pufların çaprazında ise komidin ve yuvarlak yatak vardı . yatağımdan kalktım , panjurü açtıktan sonra dışarıya baktım.deniz manzaralı bir odaya sahiptim. kuşların sesi, dalganın sesi aslında bunlar bana yetiyordu .
Elimi yüzümü yıkamak için banyoya girdim. Banyo odamın yanındaydı . Üst kat tamamen bana aitti, zaten üst kattada bir banyo ve yatak odası vardı. Alt katta ; annemgilin odası , mutfak , salon, banyo , misafir odası ve kiler vardı . Bahçede ise köpeğim muffinin kulubesi ve garaj yeri vardı . Aslında bizim mahalle sessiz bir yerdi . Sadece akşamları denizin sesi geliyordu ve bu beni çok rahatlatıyordu . Mahallede anlaştığım iki kişi vardı , birisi lise sona giden minyon tipli, dudaklarıyla daha çok dikkat çeken piercingine kurban olduğum Ayça 'ydı . benden iki yaş büyük olmasına rağmen çok iyi anlaşırdık . yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi, birde babalaramız aynı sektörde ortaktı .
[ AYÇA ]
Banyodan çıktıktan sonra odama girdim , üzerimi değiştiriyordum . Altıma şort üstüme ise tam siyah bluzumü giyicekken odaya Ayça girdi, sonrada '' RETİNAM HAYATA KÜSTÜ '' deyince bende '' PAT DİYE GİRİLİRMİ YA '' dedim , gülerek odadan çıktı . Üzerimi giyince telefonumu aldım ve merdivenlerden aşağı indim . Mutfağa girdiğimde zil çaldı. ben oflaya puflaya kapıyı açarken , kapıdaki kişiyi görünce bir şok daha yaşadım.
YOU ARE READING
GÖLGESİNDE
Teen Fictiongenc bır kızın basına gelen paranormal olaylardan birisiydi bu gölge . onun hayatını degistirdi , onun hayatına yeni seyler ekleyip olaganüstü seyler cıkardı . yasamak için gecerli sebepleri yoktu . bakalım onu hayatta kım tutucak ...