***

32 3 0
                                    

Bu şeytan sırrının devamı biraz uzattım sanırım . Ama bu bölümde gerçek şeytan ortaya çıkacaktır!! Sevgiciklerlee❤

+ bu kadar güzel olmanızı beklemiyordum .

- asılmayı kesersen gayet iyi anlaşıcağımızı düşünüyorum!

+ ( guler ve ) tamam siz nasıl isterseniz !

- evet böyle daha iyi , konumuza gelirsek siz kimsiniz ? Selis kim ?

+ Geldiğimizde anlatsam daha iyi olur uzun ve önemli!

- pekala , bari müzik açta keyfimiz yerine gelsin .

Demiştim . Dememle birlikte radyodan hafif bir şarkı açtı . Yol boyunca gözlerimin ucuyla hafif onu süzdüm . Gerçekten mükemmel bir yüz hattına sahipti . Kusursuzdu . Sadece gülüşüyle herkesi etkileyebilme potansiyeline sahipti . Kendisini tanımama rağmen etkilenmiştim . Önüme döndüm , önüme döndükten sonra bana bakıp siz benim rüyalarımdaki mükemmel insansınız hem fiziğiyle hem guzelligiyle hemde mükemmel zekasıyla , bugunu iyi değerlendirelim . Dedi ben şok bir şekilde tekrar önüme döndüm. Benim o halimi görüp ufaktan sırıttı .

Hiç bilmediğim klas bir kafede durduk . Arabadan şık takım elbisesiyle indi . Benim kapımı açtı. Ve elimi tutup buyrun işareti yaptı . Kafeye girdik . Gercekten herkes birbirinden şıktı . Kendi giydiğim kıyafeti sade buldum . Bartu bana göz kırptı ve bir masaya oturdu. Bende onu takip ettim. Karsi karsiya oturduk
Oturmamizla beraber Ilkim beni aradi ona sonra konuşacağımız mesajini attim ve bartunun konuşmasını bekledim . Oda bana önce bisiyler sipariş vermemizi sonra konusmaya basliyacagimizi bildirdi. Hafif bir icecek soyledik . Sonra bana donup ;

+ evet baslayalim . Ilk once sana Selis in kim oldugunu anlaticam sonrada tanışırız.

- evet sendeyiz !

+ şimdi Selis senin UVEY KARDESIN ! Baban evlat edindi Selisi . Selisin ne annesi vardi nede babası . Sokakta havlulara sarıli bir sekilde daha bebekken bulmuş . Üzülmüş , ihtiyaclarini karşılarım diyede evlatlık edinmiş . Sen geldin diye selis bende kaldı . Senden çekiniyor  .

- gercekten ne diyeceğimi bilemedim . Babam çok iyi birsey yapmış ama bunu bana soylememekle hata etmis . Selis neden benden cekiniyor onuda anlamadım . Lutfen gelsin beraber çok iyi anlaşıcağımızı düşünüyorum. 

+ sorunda burda zaten seninle aynı yaşta  .

- bu benim için sorun olmaz lutfen evine gelsin .

+ peki ! Bunu sana soylemem gerekiyordu . Cunku ben onun abisiyim . Yani gercek abisi degil ama , biz kucuklukten beri arkadaşız  bana hep abim der ! Kardesimin üzülmesini istemem !

- peki elimden ne gelirse onu yapacağım  !

+ sendende bunu demeni bekliyordum . Neyse içecekler bitti . Mevzu bitmedi ama biter inşallah!

- gidelim artık !

+ tamam akşam yemegine Selisi getiricem ama evdekilere haberin yokmuş  gibi davran ! Aksam ogrenmissin gibi olur !

- neden ?

+ soylediklerimden haberleri yok !

- peki !

Hem şaşirmistim hem üzülmüştüm hemde mutluydum . Kardesim yoktu ama uveyde olsa birisinin olması cok iyi birseydi . Kızgındım çünkü haberim yoktu . Herşey akşam yemeğinde gelisicekti . Selisi gorucektim . Ve evde bir kaos olucakti. Bartu ile kafeden çıktık. Eve gidene kadar konusmadik . Bartu eve geldiginde ise bana donup  aksam görüşürüz guzellik  dedi . Ve yanağima opucuk kondurdu . Arabadan utanarak indim . Ve eve koşarak geldim. Bartu arabada güluyordu . Zile bastım . Lina abla kapıyı acti ve hosgeldin dedi bende koşarak odama çıktım ve utancımı nirvanada yaşadım .
          
                 🍷🍷🍷🍷🍷🍷

Evettt Seliste geldi !!!!  Bad bartu bakalim aksam yemeginde neler yapıcak ! Diger bolumde görüşmek üzere ❤❤❤


GÖLGESİNDE Where stories live. Discover now