+ Alo buyrun ?
- Beril ben Bartu .
+ Bartu bey kim olduğununuzu bilmiyorum . Ve her kimsenizde bilmek istemiyorum . Lutfen beni rahatsız etmeyin !
- lütfen sakin olun . Sizinle görüşmek istiyorum , bakın eğer siz kabul ederseniz birdaha sizi rahatsız etmiceğime söz verebilirim .
( 10 dakika düşunur )
+ tamam ama beni birdaha rahatsiz etmiceksiniz .
- peki konum aticam , bu arada bu benim telim kaydederseniz sevnirim , telefonu her actiginda alo buyrun yerine bartu demen hosuma gidicektir .
+ pislik herif !!!!
- ( guler ve ) tamam ozur dilerim . Neyse gorusuruz .
Telefonu kapattim . Numarayi kaydettim ama ismini no name olarak kaydettim . Korkuyordum cunku ilk defa tanimadigim biriyle bulusucaktim . Heyecanliydimda . Dolabimi açtım ve icinden en şik kiyafetimi secmeye çalıştım. Bana saat 6 da aşağıda ol demisti . Saat tam olarak 5 ti . Hemen kiyafetimi giyip saçımı yapmaya çalıştım , çilek kokulu parfümü sıkıp ufak küpelerimi takıp , ayakkabılarımı giyip aşagı indim .
( kombin )
( saç )
Tam dıs kapidan çıkacakken arkadan babam seslendi ;
+ Beril nereye ?
- baba sey birazcik dolasmak istedim , bilirsin sıkıldımda .
+ bana söyleseydin beraber gezerdik .
- hava alıp gelicem . Gerek yok
Babamin yanina gidip kocaman optum sonra dıs kapidan ciktim .
Havuzun yanında beklerken bartu beni aradı .+ matmazel ?
- ne var ?
+ nerdesiniz ?
- sen bizim evi biliyormusun ?
+ evet canim babani cok severim .
- anlamadım ?
+ neyse sen evinizin arkasindaki bufenin orda bekle ben geliyorum oraya
Büfenin oraya dogru yurudum mesafesi yoktu . Iki dakikada vardim ama sadece beni evin onunden almadigi icin sinirliydim , büfenin önüne geldim , geldigim anda karsimda spor cok sik ama cok pahali bir araba durdu . Arabadan genc 18 yaslarinda bir oglan indi benim yanima dogru geldi ve " ben Bartu Berilcim . " dedi . Ben sok oldum telefonda konusan o okuz degildi . Hayellerimdeki erkeklerden biriydi . Uzattigi eli tuttum . Beni arabasina bindirdi . Ve hosgeldin guzellik dedi .
Yeni ve hoş arkadaşın dedi ve ufak tebessum etti . Sende hos geldin kalbimin prensi dememek icin kendimi tuttum . Ve bana nahoş bir tavırla ;
🍷🍷🍷🍷🍷
EVET ERKEDEŞLER BARTU GELDIIIIII . BAKALIM SELİS KIM ?? DESTEKLERINIZ ICIN TESEKKURLERRR IKI BERIL DE SIZI OPERRRR ❤❤❤
YOU ARE READING
GÖLGESİNDE
Teen Fictiongenc bır kızın basına gelen paranormal olaylardan birisiydi bu gölge . onun hayatını degistirdi , onun hayatına yeni seyler ekleyip olaganüstü seyler cıkardı . yasamak için gecerli sebepleri yoktu . bakalım onu hayatta kım tutucak ...