işte şimdi entrika zamanı wooopppp
~~~~~~~~~~
Herşey karanlıktı , bir ışık bekledim , beni aydınlatıcak bir ışık . Artık önümü göremiyordum . " BİRİSİ ŞU IŞIĞI AÇABİLİR Mİ " diye bağırdım, ama beni duyan kimse yoktu , sessizce ölümü bekledim , artık nefes almak bile batıyordu, heryerim acıyordu , nefesim batıyordu , bir çukura doğru gidiyordum , geri dönülmüyecek bir çukur , tam vücüdum bu çukura alışmıştı derken , heryer aydınlandı , artık rahat nefes alabiliyordum , mutluydum çünkü ölmücektim. gözlerimi açtım ve karşımda bir kağıt gördüm üstünde " senin bilmediğin bir gerçek , bunu öğreniceksin ama sana zarar vermicek , veremezde çünkü GÖLGE senin yanında ... " yazıyordu bu ne demekti neyin gerçeğiydi neyin gerekçesiydi diye düşünürken bir ses geldi ~ berilll kalk kızım ~
annemin seslenişiyle hemen kalktım . Aslında bu bir rüyaydı ne korkmama gerek vardı, nede düşünmeme odamı topladım , banyoya gittim , tekrar odama girip kıyafetlerimi giydim
[ kombin bu ama çantayı saymayın]
Annemin yanına mutfağa indim , masada oturuyordu , kahvaltı hazırdı , yüzü asıktı ,sanırım çok önemli bir konu vardı . Yoksa annem böyle hiç durmazdı , masaya oturdum , GÜNAYDIN dedim ama annem karşılığını vermedi . bana dönüp " kahvaltını güzel yap bu benle son kahvaltın " dedi .
- anne iyimisin ?
+ beril böyle olsun istemezdim kızım ama
- noldu ?
+ beril bundan sonra babanın yanında kalıcaksın kızım . Baban bana dava açmış seni almakta kararlı .
- Anne zaten babamla siz evli değil misiniz ?
+ kızım biz babanla çok uzun süredir ayrıyız . Ama ikimizinde bunu sana söylemeye gücü yoktu . Herşey ufak bir yalanla başladı , sende inaninca bu yalanı devam ettirdik baban aslında iş için değil ayrı olduğumuz için İstanbul da kalıyor , ama sen hep orda kalmıcaksın bu yaz sadece biraz tatil yapcaksın
Dicek birşey bulamadım , ağlıyarak odama çıktım ,arkamdan gelen annemi tersledim , kapımı kapattım . Valizimi hazırladım , valizin içini kıyafetlerimle beraber ; dostluklarımı , sevgimi , hayallerimi , umudumuda koydum . Valizimi kapattım . odama bir göz attım , dışarıya baktım ,telefonumu aldım , kapıyı açtım . Annem de ağlıyordu . Tek apabildiğim şeyi yaptım ; anneme sarıldım . onu öptüm ve dış kapya çıktım , İlkim ve Ayça tatildelerdi , onları görmeden gidicektim bu duygu çok değişikti . Kendimi çok boşluktaymış gibi hissediyordum . göz yaşlarımı elimle sildim . Şu an elinden şeker alınmış bir çoçuk gibi hissediyordum , üzüntülü ama şımarık bir çoçuktum . annem biniyim diye arabanın kapısını açtı , bindim . Havaalanına 10 dakika kala annem bana " eğer bir şeylere ihtiyacın olursa iste , hergün ara kızlarıda yanına gönderirim bir ara ,onlarıda özlemezsin . baban seni İstanbulda havaalanında bekliyor olucak ben seni bindircem o alıcak " konuşmadan annemi dinledim . sustuktan sonra radyodaki şarkıyı son ses açtım ...
Arabadan indik , annem beni uçağa bindirdi , kocaman öptü ve " PRENSESLER AĞLAMAZ " dedi . İşte bu cümle bana çok iyi geldi . Sanki birisi dik durmam için beni tutuyormuş gibi hissettim . hosteslerin arasından geçtim , yerime oturdum , ve camdan dışarı bakarak uyumaya çalıştım , evet annem haklıydı . Prensesler ağlamazdı
İniş yapmak için anons yapıyorlardı . gözlerimi açtım , aslında baya uyumuştum , valizimi aldım ve merdivenlerden aşağı indim . Babamı telefonla aradım , ortak bir nokta söyledi ve oraya doğru yol aldım .
Babamın dediği yerde oturak vardı . Babamın gelmesini bekledim , gelmeyince oturdum . aradan yaklaşık bir saat geçmişti , babamı 5 kez aradım ama açmadı . çantamdan gözlüğümü alıcakken , gözüme bir şey ilişti .Karşıda duran siyah bir gölge vardı . Bu sefer ona dikdik bakmadım . Onu takip ettim . Valizim ve çantamla , sanki onun bir bildiği vardıda beni peşinden sürüklüyordu . O gün sadece ona güvendim , o beni bilet bölümüne götürdü . O bölgede on tane polis , ellerinde silah olan iki tane adam , yerde kanlı bir şekilde yatan babam vardı . O gün benim için sanki hayat durmuştu . Babamın yanına koşup , ona sarıldım . Bilincimi kaybetmiştim , bağırıp kendi kendime konuşuyordum . Kanlı bedenimle ayağa kalkmayı denedim . Ama gözlerim karardı . ve arkaya doğru kendimi bıraktım .
Uyandığımda bir ses duydum . Arabadaydım babam arabayı sürüyordu bana dönüp
- Günaydın kızım . Ne uyudun öyle seni bir oturakta uyurken buldum . Bir saatir uyuyorsun , eve geldik bundan sonra bendesin . oyşşşş ne özlemişim seni .
babam burnumu sıktı , burnumda ki sümükler eline gelince benimmm sümüklümmm diye sevmeye başladı . Babam sanırım ,olaylardan haberim olduğunu biliyordu , çünkü mutlu oluyum diye erik dalını açıp arabada Ramazan çelik gibi danslar ediyordu . sonrada " kendimi dansda çok geliştirdim nasılım ? " diye soruyordu . Verebildiğim tek cevap " çok cringe sın " oluyordu . hiç bilmediğim sokaklardan geçiyorduk . en son bir mahallede durduk . babam GELDİKKK diye bağırdı . Arabadan indik , babam bana dönüp ;
- kızım eski eve sığamıyorduk senin kıyafetlerin zaten bütün evi kaplıyodu , birde Lina nın eşyaları vardı , benimkiler malum , dosyalar falan , bizde daha büyük daha lüks bir yere taşındık eminim ki görünce bayılacaksın !
yanıma ceylan gibi seke seke geldi . Gözlerimi kapattı ve beni eve doğru yöneltti
en son bir yerde durduk ve geri saymaya başladık 3 - 2 - 1 dedi vee gözlerimi açtı . kısa süreliğine bir şok yaşadım
YORUM YAPIP OYLARSANIZ SEVİNİRİM . LÜTFEN GÖRÜŞLERİNİZİ BİLDİRİN KARAKTERLER HAKKINDA YORUM YAPARSANIZDA İYİ OLUR . SİZİ SEVİYORUM , DİĞER BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE <3 <3 <3
YOU ARE READING
GÖLGESİNDE
Teen Fictiongenc bır kızın basına gelen paranormal olaylardan birisiydi bu gölge . onun hayatını degistirdi , onun hayatına yeni seyler ekleyip olaganüstü seyler cıkardı . yasamak için gecerli sebepleri yoktu . bakalım onu hayatta kım tutucak ...