Odamın kapısını kapattım . İlkimi arayip olan herseyi anlattım. Oda şok oldu ,ve aksam yemeğinde gizlice fotoğrafını cek merak ettim dedi . Herzamanki ilkimdi . Aycayi sonra aramaya karar verdim . Akşam yemegi icin hazirlik yapmaliydim
Önce soguk bir dus aldim . Sonra sacimi fönledim . Yukardan bir at kuyruğu yaptım . Makyaj olarak hafif şeftali tonlarinda bir far surdum . Kuyruklu bir eyeliner cektim
Kiyafet olarak ise tulum giymistim .
Son olarak takılarımi takıp , parfum sıktım. Hazırdım aşağıya indim . Lina ablayi öpüp masaya gectim .+ eee babam nerde
- baban sana bir supriz yapacağını soyledi birazdan gelir , hem sen niye erkenden geldin masaya oturdun ? Biraz yukarida vakit gecir ben seni çağırırım.
Lina ablanin beni kovmasi uzerine mutfaktan çıktım. Odama geçtim ve Bartuyla konusmaya karar verdim . Kendimi yataga firlattım ve telefonu elime aldım. Rehberden no name ismini aradım ve buldum . Elim kararsizca gidip geliyordu bunu yapmalı miydim emin değildim gaza geldim ve Bartuyu aradim .
+ bartu bey
- aaa beril hanım benide ararmış .
+ sesinizi kesip beni dinlerseniz , telefonu kapatmak zorunda kalmicam .
- peki , beni neden aradığınızı öğrenebilir miyim?
+ buraya ne zaman geliceksiniz ?
- bana kalsa sizi gormek icin şimdiden hazırım ben ama babaniz Selisi almaya gitti . Tahminen bir yarim saate ordayız .
+ peki . Görüşmek üzere.
- Beril bana neden böyle davranıyorsun?
+ seni tanımıyorum.
- peki umarim oyledir . Görüşmek üzere.
Telefonu kapattim . Bartu şımarık piçin tekiydi . Tanimadigi bir kiza boyle davranirken tanidigi insanlara kim bilir ne fantaziler yapiyordu . Evet hosuma gitmisti . Ama bir erkegin bile hosuna gidebilirdi . Allah onu oyle yarattiysa bu benim sucum değildi. Sadece bir begenti soz konusuydu . Odamda biraz kesife çıktım. Sonra bahceye indim . Havuzda vakit gecirdim . Sonra mutfağa gecip lina ablayla sohbet ettik . O burayi nasil buldugundan soz etti . Bende onu dinleyip Antalyada ne yaptigimi anlattim . Sonra ise zil caldi lina ablaya durmasini soyledim . Kosarak ben kapıyı actim . Kapiyi acinca sok oldum . Babam Bartu ve Selis vardı. Bu görüntüyü biliyordum .ama Selisin bu kadar guzel oldugunu hic ama hic fark etmemistim . Bebek gibi surati ve dolgun dudaklari vardi çilleri onu mukemmel gosteriyordu çakma sariydi ama cok hos duruyordu mavi gozleri herseyden cok huzur veriyordu bu kizla cok iyi arkadas olabilirdim . Giydigi kiyafet herkesi etkiliyebilecek potansiyele sahipti . Hoşgeldiniz dedim ve babama bunlar kim bakisi attim . Çaktirmamaliydim . Babamda buyrun deyince hep beraber iceri girdiler . Babamla selis hemen mutfaga gecerken Bartu terlik giydi ve bana elindeki cicekleri uzatti . Bende kafami hos bir nidayla salladim ve tesekkur ettim . Bizde mutfaga geçtik. Bartu ile karsi karsiya oturduk babam ile Selis . Bakismamaya çalıştık, ama bartunun baktiginin farkindaydim . Sonra babam soze basladi .
( selis )
- evet berilcim . Bugünkü misafirlerimiz cok özel ve çok değerli. Istersen yemekten sonra seni onlarla tanıştırmak istiyorum . Ama kisa bir tanışmaya hayir dememeliyiz .
Dedi ve beril bu Selis . Selis Beril , Bartu Beril , Beril bartu . Kisa bir tanışma söz konusuydu . Ben Selisi rahatsiz edicek bir sekilde suzdum . Oda bunu farketmis olacakki sitemli bir şekilde öksürdu . Bende bakışlarımı Bartuya yonelttim. Oda bana göz kırptı. Yemegimi sakince ve kibarca yemeğe calistim . Çünkü Seliste Bartuda oldukça kibarlardi ve zariflerdi . Babam herkeze baktı. Selis haric herkes yemegini bitirmişti. Sanirim biraz korkuyordu . Selisin gerilmemesi icin ona goz kirptim . Oda bana samimiyetsiz bir gülüş fırlattı. Babam konusmaya başladiginda ben ve Bartu sandalyemize yaslanıp içeceğimizi yudumluyorduk .
- evet ilk önce hepinize teşekkür ederim . Selis hanım buraya gelmekte pek niyetli değildiniz. Ama beni kirmadiniz teşekkürler
Selis başını hoş bir nidayla salladı. Bu onemli değil anlamina geliyordu.
- Bartucum . Seni ben cagirmadim ama yuzsuz yuzsuz geldin . Iki kiz arasinda napcagini sana sordugumda bana kiz sohbetleri hosuna gittigini soyledin . Hayir anlamiyorum , ağda ve afedersiniz kızlar ama regl muhabbeti hosuna mı gidiyor ? Neyse gelmene sevindim yinede .
Gülmemek için kendimi tutsamda , bes dakikadır sıktığım ağzım bir anlık patladı ve gulme krizine girmistim . Seliste bana katildi ve beraber sırıttık . Sonra babam rahatsiz edici bakislarindan birini attiginda sesimizi kestik . Ve babam soze tekrar başladı.
+ Sevgili kızım Beril . Seni ne kadar cok sevdigimi biliyorsundur . Ve her ne yaptiysam senin icin yaptim ama artik buyudun olgunlaştın ve beni anlayabileceğini düşünüyorum. Ve bilmen gerekenleride yok sayamicagim.
Selis ile goz goze geldiler . Selis babamdan cok gergindi. Ama ben ne oldugunu biliyordum . Bartuya baktim oda bana rahat olmam gerektigini ifade etti. Her ne olursa olsun ben babami sevmeye devam edicektim . Babam soze başladı.
- Beril kizim ben sen yokken çok kötüydum. Annenle ayriydik zaten ve seni gorememek kadar kotu bir sey yoktu benim icin. Bende çocuk esirgemeye gittim ve senin gibi bir kiz evlat sahibi olmak istedim . Hem senin yoklugunu aratmazdi hemde sana arkadas olurdu ama soylemeye cesaretim olmadi ve kizim senden korktu bunu ikimizde soyluyemedik. Ama simdi anlarsin ya olgunsun . Ahh Beril Selis senin ÜVEY KARDEŞİN .
🍷🍷🍷🍷
Evet bolum bitti . Desteklerinizden dolayi cok tesekkur ederim . Moralim cok yukseliyor . ❤ umarım Selisi begenmissinizdir.
🌙
YOU ARE READING
GÖLGESİNDE
Jugendliteraturgenc bır kızın basına gelen paranormal olaylardan birisiydi bu gölge . onun hayatını degistirdi , onun hayatına yeni seyler ekleyip olaganüstü seyler cıkardı . yasamak için gecerli sebepleri yoktu . bakalım onu hayatta kım tutucak ...