-Basszus...-morogtam,mikor két Akatsukis sétált felénk.
Megragadtam Sasukét és a kézjelformázás után levegővé váltunk,majd egy biztonságos helyen ismét normálisak lettünk.
-Húzós helyzet volt..-motyogta Sasuke,majd elindult,én pedig utána.
Eszembe jutott,hogy Itachi az ilyen búvóhelyeikröl is mesélt,és az is beugrott,hogy hol lehet a lány.
-Gyere!-előztem meg.
-Miért vagy így besózva?
-Mert lehet,hogy tudom,hol a lány!
Ezután szó nélkül követett,egészen a cellákig,ahol egy lányt tálaltunk,megkötözve.
-Te vagy,az akit elraboltak,igaz?
-Igen.-bólintott.
Kiszabadítottuk a kötelek közül,majd mögöttünk a lánnyal,elindultunk,hogy összefussunk a többiekkel.
-Túl egyszerű..-súgtam oda Sasukénak.
-Igen.Az Akatuki nem hagyná,hogy csak úgy kisétáljunk ezzel a lánnyal,ha már elrabolták..-suttogott Sasuke.
Megszólalt a kommunikátorunk,mindenki kiért a bunkerból,így már csak minket várnak,hogy meginduljunk vissza a faluba.
-Siessünk..-mondtam,majd Sasuke felkapta a lányt a hátára és kifutottunk a találkozóhelyre,ahol a többiek már vártak minket.
-Mehetünk?-kérdezte Naruto.
-Aha..-majd indultunk is.
Útközben egyszer elrepült felettünk Deidara,de nem csinált semmit.
-Valamire készülnek...-mondtam,mire Sasuke egy sejtelmes nézést vetett felém.
-Ez vihar előtti csend.-mondta Sasuke.
-Így igaz..-szólalt meg Sakura.
-Túl simán ment..-motyogta Kiba
-És azzal mi a baj?Legalább gyorsan végeztünk.-mondta Naruto.
-Sose volt az erősséged a gondolkodás..-sóhajtott Sakura.
-De egyrészt igaza van.Így előbb vegzünk,és az is igaz hogy ez fura.-érvelt Heili.
Miután visszatértünk Konohába,Tsunadéhoz vittük a lányt,és mint kiderült ő Uzumaki Karin,és az unokatesónk.
Nos így természetesen nálunk lett elszállásolva,ami nekem nem igazán tetszett,így egyre többet voltam az Uchiha rezidencián.-Hát tényleg elhozott Sasuke?-nézett rám Itachi mosolyogva.
-Nem hozott!Jöttem a saját lábamon!-mordultam Itachira.
-Jólvan na..Csak azért mondtam,mert Sasuke sokat gondoljodott azon,hogy áthívjon téged.-mondta.
-Ugyan minek?Kiskorunk óta jóban vagyunk.Miért kellett neki gondolkodnia ezen..Amúgy is,mióta Karin nálunk lakik,akármilyen kifogást találok és eljövök otthonrol.
-Karin?-értetlenkedett Itachi.
-Uzumaki Karin.Unokatesónk..Vörös hajú,szemüveges..Az Akatsukitol szabadítottuk ki.-vázoltam.-És azóta nálunk dekkol.
-Hm..-gondolkodott el Itachi.
-Miaz?-kérdeztem.
-Én is emlékszem egy Karin nevű lányra,akire illik is a leírás,de ő nem fogoly volt,hanem csapattag..
És itt sokkot kaptam..
Mi van ha ez a lány se fogoly volt,hanem inkább tag?
Mégis mit tervez az Akatsuki??
Miért hagynák,hogy elhozzuk onnan egy tagjukat?-Itachi..Mennyi az esély arra,hogy ez ugyanaz a Karin?-kérdeztem a padlót pásztázva.
-Először is látni akarom Uzumaki Karint,hogy biztos legyek mindenben.-jelentette ki.
-Rendben..Gyere át majd vacsorára.És megpróbálom,otthon tartani.
Ezután még beszéltünk egy kicsit,majd mentem haza.
Szerencsémre Naruto épp a nappaliban volt,egyedül.-Naruto..-ültem le mellé.
-Szia hugi..Na mi volt?
-Lehet,hogy Karin egy Akatsukis tag..-suttogtam.
-MIVAN?-csattant fel,majd halkabbra vette a hangerejét.-Honnan veszed?
-Itachi erre következtetett,a név és leírás alapján.-sóhajtottam.-Emlékszik egy Karin nevű tagra,akinek vörös volt a haja és szemüveges volt..Ezért Itachi átjön ma vacsorára..-álltam fel.-Megyek és készítek valami kaját..-indultam a konyha felé.
Úgy 10 perce ügyködtem a konyhában,mikor Karin jött le az emeletröl.
-Mi ez a jó illat?-szagolt bele a levegőbe.
-Sülthús és rámen..-mondtam,majd fogtam egy darab húst és kockákra vágtam.-Jön vacsorára egy barátunk.
-És ki az?-igazgatta meg szemüvegét,majd a konyhapultra támaszkodott.
-Itachi.
-Milyen Itachi?-kérdezte fura tekintettel.
-Uchiha Itachi,Sasuke bátyja.-mondtam.
-Értem,nos..én ma sajnos nem eszem itthon,ugyanis be kell mennem a Hokagéhoz.
-Rendben.Esetleg adjak a már kész adagbol?
-Ha nem lenne gond...
Szedtem neki a kajábol,majd Karin az asztalhoz ült vele és enni kezdett.Már épp kész lettem a kajával,mikor Sasuke vágódott be a házba..
Na igen,neki már nem szokása a kopogás..Sasuke után pedig Itachi lépkedett,majd csukta be az ajtót.
-Itachi mondta,hogy ma kaját csinálsz,mert jön vacsorára..-sietett mellém Sasuke.-Mit csinálsz?
-Sülthús és rámen..-sóhajtottam.
-Sasuke..ne zaklasd szegény lányt..-szólt ide Itachi.
-Mióta beszelsz úgy,mint egy öregember?-szóltam Itachi után,aki megpillantva Karint,indult a lány felé.
-Mióta hazajött..-motyogta Sasuke.
Csak mosolyogtam,majd nem sokkal később,kész is lettem a vacsorával,megterítettem,majd nekikezdtünk a vacsorának.
-Hol van Karin?-kérdeztem.
-Elment a Hokagéhoz.-mondta Naruto.
-Szóval Itachi..Ő az?-kérdeztem az idősebbik Uchihátol.
-Nagy valóstínűséggel..igen.-válaszolt.
-Miröl maradtam le?-kérdezte Sasuke.
-Karin egy Akatsukis tag.-jelentettük ki Itachival egyszerre.
DU LIEST GERADE
Naruto🍥Arany Róka🦊
FanfictionUzumaki Linali. Naruto egy évvel fiatalabb húga. Egy olyan lány,aki az összes elemi jutsut tudja alkalmazni.