|5|Buli

776 54 3
                                    

A választásom egy fekete ruhára esett.
Nem volt hosszú,se túl rövid.

A hajamat ugyanúgy két copfba fogtam

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A hajamat ugyanúgy két copfba fogtam.
Felvettem egy fekete harisnyát,egy fehér magassarkút és késznek nyilvánítottam magamat.

-A szájfény vagy mi nem maradhatott el?-kérdezte Naruto.

-Nem,és nem is raktam magamra egy réteg vakolatot,szóval nyugi van..-mondom,mert tényleg nem csináltam nagyvalamit,csak szájfény és szempillaspirál van rajtam.

Mikor odaértünk a club elé,jól szemügyre vettem.
Falai fehérek voltak,amit a neon "CLUB" felirat szinezett be különböző színűre.
Amikor odaértünk,kaptunk egy karszallagot,majd bementünk.

Meglattam a lányokat és odasiettem hozzájuk.
Mind a hárman nagyon csinosak voltak.

Mind a hárman nagyon csinosak voltak

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Nagyon csinosak vagytok

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

-Nagyon csinosak vagytok.-mosolyogtam.

-Köszi.-mondták egyszerre.

-Te sem panaszkodhatsz..-mondta Heilin.

-Nos igen..Te is jól nézel ki..-mondta Sakura.

Igen..Sakura még egy kicsit neheztel rám,de már kezdünk újra jóban lenni.

-Téged ki hívott meg,mert ha minket te hívtál,akkor mi nem lehettünk..-gondolkodott el Hina.

-Nos..-néztem félve Sakurára.

-Sasuke volt?-húzta fel szemöldökét Sakura.

-De a batyám miatt jöttem el..Ha ő nem akart volna jönni,akkor maradtunk volna otthon.-mondtam.

-Szóval Sasuke hívott..-nézett rám lenézően Sakura.

-Igen..-sóhajtottam.

-Rendben..-mondta bosszúsan Sakura.

Félve pillantottam a bátyám felé,aki Sasuke,Shikamaru,Kiba és Neji társaságában volt.

-Nem értem mi bajod van velem,Sakura,de..Én eddig a barátnőmnek hittelek.-sóhajtottam.

-Az is..voltam..és leszek is,de azt nem fogafom el,hogy el akarod csavarni Sasuke fejét.-fonta keresztbe kezeit melle alatt a rózsaszín.

-De értsd már meg,hogy nem akarom!-flemeltem fel a hangom.

-Pedig azzal próbálkozol!Nem értem,mit láthat bennex,unalmas vagy,Narutóhoz hasonlóan öltözködsz,fiúsan beszélsz és viselkedsz..-sorolta.

-Ezt addig fejezd be,ameddig még önuralmam van,pinky!-mordultam rá.

-Ó és persze egy szörny vagy!

-Te rohadt ribanc!-kaptam el Sakura vállait,majd a másik oldalon lévő fal felé hajítottam.

Elszakadt a cérna..Mi az,hogy elhord mindennek,miközben nem is igaz?!

-Szép próbálkozás..-állt meg a falon,két lábával a lány,ahogy a talpaiba öszpontosította a chakráját.-De nem elég jó.-rugaszkodott el felém.

Az öklébe gyüjtötte a chakráját és épp ütni készült,mikor mellettem elsuhant és a falt találta el,helyettem.A fal megrepedt egy kb 2 méteres körzetben.A falrol elkezdett lepotyogni a festék,majd a lány ismét felém intézte az ütését.

Kitértem az ütései elöl,majd gyors kezjelformazással megjelent mellettem egy árnyékklón.Összenéztem a klónommal,majd bólintottunk egyet.

-Rassengan!-kiáltottam én és a klónom,mindkettőnk kezeben egy-egy rassengannal.

A lány épphogy ki tudott térni a támadás elöl,mikor Kiba elkapta Sakura karjait,Naruto pedig az enyéimet.

-Nyughass hugi!-mordult rám bátyám.

-Én nyughassak?Mondd ezt annak a pinky ribinek,aki verekedni akart,csak azért mert Sasuke nem figyel a seggére!Ahogy más lanyokéra sem..Bazdmeg Sakura,fogd már fel,hogy gyerekkori barátok vagyunk!

-Fogd már fel,te lüke,hogy nem dőlök be neked!-kiáltott vissza.

Ezután Naruto hazavitt engem,és mérgesen leült és maga mellé tessékelt engem is.

-Mi történt veletek?Miért vesztetek össze?-kérdezte Naruto.

-Az egész Sasuke hibája!Sasuke miatt veszett össze velem Saku,csak mert szereti az Uchihát,ami nem viszinos,és azt hiszi,hogy miattam..-magyaráztam mérgesen.

-Holnap házibulit tartok..Itt lesznek a haverok,akkor talán megbeszélhetitek.-sóhajtott Naruto.

-Rendben..köszi.-mosolyogtam,majd egy puszit nyomtam a bátyám arcára és a szobámba mentem.

Sasu:Szia.Hallottam mi a baj.Akarsz róla beszélni?

Én:Nem.

Sasu:Akkor legalább nyisd ki az ablakodat,mert elázom.

Az ablak felé kaptam a fejemet,majd értetlenül néztem,a fán gubbasztó Sasuke felé.Egy sóhaj után odasétáltam és beengedtem.

-Mit akarsz?-kérdeztem.

-Csak megbeszélni veled a dolgokat...Mint amilyen Sakura is a te esetedben.

-Saku azért veszett össze velem,mert szerelmes beléd,és azt hiszi,hogy miattam nem kölcsönösek az érzései irántad..-sóhahtottam.-Sok a baj veled,Uchiha..-ráztam meg a fejem.

-Értem..Nos..Nem szeretem,mert más tetazik nekem.Nem én döntöttem el,hogy ki iránt fogok ilyen érzelmeket táplálni.

-Szerelmes vagy?!

-Aha..

-Kibe?Mióta?Ismerem?

-Ezt nem most akarom megbeszélni..

-Jó,jó..de ki fogom deríteni.

-Az tuti.

Ezután még beszélgettünk egy ideig,majd Sasu elment,én pedig egyedül maradtam a gondolataimmal.

Naruto🍥Arany Róka🦊Onde histórias criam vida. Descubra agora