Arra ébredtem,hogy nehezen kapok levegőt..
Megdörzsöltem a szemeimet,majd felültem,és éreztem ahogy valami a combomon landol.
Le néztem,és Sasuke feje volt a combomon.-Hmm...-dörzsöltem meg ismét a szemeimet.-Hol van a kaja tabletta..?
Morgott párat a hasam,majd körbenéztem..A többiek kb 5 méterre voltak tőlúnk..
Most kezdjek el kiabálni,hogy "Hahó emberek,hol a kaja tabletta?Ehes vagyok!" ?
Morgott még egyet a hasam,így arra a döntésre jutottam,hogy felébresztem Sasukét.
-Sasuke..-ráztam meg a vállát,mire morgott egyet,de nem ébredt fel.-Ebredj..Éhes vagyok!!-böktem meg az arcát.
Semmi reakció..
Befogtam az orrát,és a száját,és erre felébredt.
-Ba#ki,levegőt!!-ült fel villám gyorsan.
-Éhes vagyok...-fontam körösztbe a kezeimet.
-És?
-És hol vannak a kaja tabletták???-morogtam.
-Naruto hozta...
Erre megint korgott a hasam.
-Vagyis?
-Vagyis az sem biztos,hogy eljutottak idáig..-gondolkodott el.
-Ne szivass már bakker!Kajás vagyok!!-mérgelődtem.
-Nem hogy a hajad,és a körmöd,vagy az alakod iránt aggodnál,mint a többi lány..
-Bocs,nem állok be a sorba..Na hol a kaja tabletta??Pattanj!
-He?
-Keresd meg!-löktem meg,hogy induljon már el.
-Jó,jó..-morogta,majd pár perc múlva a kaja tablettákkal tért vissza.-Tessék..
-Köszi..-vettem el és ettem meg 2 darabot.
-Jól vagy?-kérdezte.
-Igen..-bólintottam.
-Biztos?
-Biztos..-sóhajtottam.
Sasuke sóhajtott egyet,majd fejét a vállamra hajtotta.
-Aggódtam..-suttogta.
-Tudom,és sajnálom..
A hátamra dőltem ismét a füvön,majd a lombok között,az égre néztem.
-Valami baj van?-követte a peldámat Sasuke is.
-Nincs..Azt hiszem.-sóhajtottam.-Mármint..Saku azért veszekszik velem,mert te meg én jóban vagyunk..Bár mostanában nem történt semmi..
-Nem is fog.
-Honnan tudod?
-Csak tudom és kész!
-Jó..-mosolyodtam el,majd Sasuke felé fordulltam és gyors puszit nyomtam az arcára,majd elfordultam.
-Mi is volt amúgy a feladatod,amin úgy kiakadtál?-karolta át a derekam.
-Háát....-sóhajtottam.-Az,hogy csókoljalak meg,de nem akartam,mert elvégre gyerekkori barátok vagyunk,és--
-Akkor csak azért akadtál ki mert gyerekkori barátok vagyunk?Vagy..Inkább a tudat miatt,hogy egy gyerekkori barátot kellett volna megcsókolnod?
-Ne érts félre Sasuke,nem panaszkodhatsz magadra,és ezt te is tudod,de nem tudtalak volna nyugodt szívvel megcsókolni,úgy,hogy tudom,hogy gyerekkori barátom vagy,és te úgy szeretsz mintha,hugod lennék..
Majd alig 10 perc múlva mindenki felébredt,és folytattuk az utat.
-Hol rejthetik?-suttogtam,ahogy megálltunk nem messze az Akatsuki rejtekhelyétől.
-Nyilván nem rögtön az első ajtó mögött..-morogta Saku.
-Kösz a tanácsot pinky,nélküled nem is gondoltam volna..-forgattam a szemeim.
-Jólvan lányok,nyugalom.-mondta Kiba.
-Kiba,Sakura..ti menjetek előre.Ha a bejárathoz értek,akkor mi is megyünk ,aztán pedig csapatokra oszlunk.-mondta Heili.
Saku és Kiba előre mentek,majd a bejaratnál intettek egyet és mikor beértük őket elindultunk befelé,ahol elágazás fogadott minket.
Kiba és Saku mentek egyenesen,Naruto és Heili mentek balra,Sasuke és én pedig jobbra.
CITEȘTI
Naruto🍥Arany Róka🦊
FanfictionUzumaki Linali. Naruto egy évvel fiatalabb húga. Egy olyan lány,aki az összes elemi jutsut tudja alkalmazni.