Reggel mikor felébredtem, első dolgom volt haza sietni és elkezdeni pakolni. Késő délután indulok, hogy segítsek a Kazekagénak, de szeretnék minnél több időt tölteni a barátaimmal előbb.
Elvégre... nem tudom meddig maradok.
-Hé..
-Hm?
-Luka tegnap keresett. Azt mondta, hogy a Hokage beszélni akar veled.
-Hai.
A bátyám mosolyogva nézett rám, majd nyomott egy puszit a homlokomra.
-Naruto...
-Hm?
-Semmi.-ráztam meg a fejem.
-Biztos?-nézett rám kérdően.
-Igen. Megyek a Hokagéhoz.
A bátyám csak bólintott egyet, majd elindult a szobája felé, en pedig az utamat a Hokage irodája felé vettem.
-Gyere be.-szólalt meg Tsunadr-sama, miután be kopogtam, majd be is mentem.-Á, végre... nos.. azt akartam neked mondani, hogy szeretném, ha ti mennétek a Kazekagéhoz. Luka, Nei, Linali, és Sakura és Sasuke. Nos... a küldetés lényege, hogy segítsetek a Kazekagénak, helyre állítani mindent. Egy új szervezet bukkant fel, a magukat S.W.I.T.C.H-nek nevezett csoport, ami azon dolgozik, hogy felboríthassák az egyensúlyt és mindenkit a Kagék ellen fordíthassanak.
-Elnézést, Tsunade-sama...-szólalt meg az Uchiha.
-Igen?
-Ha ezek szét akarják szakítani az embereket és a Kagékat..
-Ez egy magasabb szintű küldetés. Amit szeretnénk titokban tartani, így nem beszélhettek arról, amit itt hallottatok. Most pedig menjetek. Alkonyat előtt induljatok.
-Hai.-hajolt meg mindenki, majd a dolgunkra mentünk.
Én haza indultam, hogy legyen egy kis nyugalmam, de a társaim előbb beértek.
-Mi az?-néztem rájuk értetlenül.
-Szeretnénk megbeszélni, hogy mikor találkozzunk.
-Hm... mondjuk 17:15?
-Oké.
-Még valami?-vontam fel a szemöldökeim.
-Szerintetek miért minket küldtek?
-Őszintén?
-Igen.
-Mert taníthattok engem, ha velünk jöttök.-fordultam meg, és folytattam az utamat haza.
-Hé...-szólalt meg ezúttal Sasuke.
-Hát ez nem igaz... nem lehet el menni 2 lépést..-sóhajtva néztem a fiúra.-Mi az?
-Mindegy.
-Mindegy? Ezért nem hagytok el menni pár lépést sem, mert mindegy?!
-Bocs...
-Ch.-indultam el ismét haza, de ezúttal senki nem zavart meg.
A szobámba érve össze szedtem még pár cuccot, majd az ágyamra ülve, le csuktam a szemeim, hogy tudjak egy kicsit meditálni.. rendezni a gondolataimat..
17:15-kor mindenki a kapunál volt, kivéve Nei.
-Ey, Luka. Hol van Nei?
-Azt mondta, hogy van még valami dolga.
Sóhajtva néztem fel az égre, majd gondolkozni kezdtem.
-Kik lehetnek ezek? Miért akarnak szétválasztani minket a Kágéktól?
-Gome, a késésért!!-kiabálta Nei, majd mellénk sietett.-Indulhatunk..
KAMU SEDANG MEMBACA
Naruto🍥Arany Róka🦊
Fiksi PenggemarUzumaki Linali. Naruto egy évvel fiatalabb húga. Egy olyan lány,aki az összes elemi jutsut tudja alkalmazni.