"1"

443 21 17
                                    







Yine yoğun bir günün ardından dosyaları kapatmış büronun önünde ki kafeye gidip kalan dosyalarımı halletmek için kendime vakit ayıracaktım. Kahveleri eşsiz ve güzel oluyordu bu da beni haliyle rahatlatıyor ve anlamlı düşünmeme neden oluyordu. Haftada 4 defa gittiğim kafe artık evim gibi olmuştu.

Hem çalışanları hem kafe sahibi oldukça güler yüzlü ve sıcakkanlılardı. Yine bir gün o günlerden biriydi ve ben her zaman oturduğum o rahat görünen yere oturmuştum. Siparişimi her zamankinden verip işime koyulmuştum.

Kahvemi yudumlarken karşıdaki masaya birinin oturduğunu görmüştüm. Gözüm oraya kayınca, kafamı kaldırıp oraya baktım. Uzun boylu, siyah saçlı, kahvemsi gözleri, tavşana benzeyen o gülüşü ile ilk girdiğinde herkesin kendisine bakmasına sebep olmuştu. Daha fazla onun dikkatini üzerime çekmeden tam önüme dönüyorken aniden göz göze geldik. Herhangi bir yanlış anlaşılma olmaması adına kafamla hafifçe selam verdim, o da gülümseyerek aynısını yapmıştı.

***********


Kendimi dosyalara o kadar kaptırmışımki, telefonumun çalmasıyla irkilmiştim.

"Efendim?"
"Taehyung bey ilgilenmeniz gereken bir dava var mahkeme 2 gün sonra hatırlatmamı istemiştiniz."

"Ah! Ben onu tamamen unutmuştum hatırlattığınız için teşekkürler."

"Rica ederim efendim."

Telefonu kapar kapamaz içtiğim kahvenin hesabını ödeyip, dava dosyalarını alıp kafeden ayrıldım.




*********
Düşüncelerinizi yazın lütfen,

Sizi seviyorum ❣️

Serendipity / TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin