"3"

169 9 3
                                    









1 Yıl Sonra (Şimdiki Zaman)

Jeongguk

Günüm yine sıradandı her zaman ki gibi dava dosyalarıyla uğraşıyordum.

Bugün ki dava ise bir boşanma davasıydı. Her ne kadar müvekkilim boşanmak istesede eşi boşanmak istemiyordu, eşi kabul etse anlaşmalı olarak kolayca bu dosya kapanacaktı.

Müvekkilimin boşanmak isteme sebebide eşinden şiddet görmesiydi her ne kadar eşi suçlu olsada boşanmayı kabul etmiyordu.

aish! kolay yol varken dosya iyice zaman almaya başlamıştı, ilgilenmem gereken o kadar çok dava var ki.

Hayır sen eşine şiddet uygula birde boşanmıyorum de bu ne yüzsüzlük? böyle insanlar hayatta olmamalı veya cezalarını çekmeliler.

Yine agresifliğim tuttu en iyisi acı bir kahve içmek gerek.

Kahvemi hazırladıktan sonra masaya oturup dosyalarla ilgilenmeye başladım. Aniden kapı tıkladı.

"Giriniz"

"Efendim yeni bir dava daha aldık size bildirmek istedim."

"Nasıl bir dava?"

"Müvekkilimiz hakkında asılsız bir suç efendim. Buyrun bu davanın dosyası."

"Mahkeme ne zaman?"

"Yaklaşık 1 ayımız var efendim."

"Tamam çıkabilirsin."

"Peki efendim."

Bu kadar dava dosyası varken birde yenisi eklendi.

Avukatlığın zor yanlarından biri de bu. Elinizde ilgilenmeniz gereken birçok dava vardır ve üzerine bir yenisi daha eklenir.

Saat 3 olmuştu. 1 saat kalmış, çıksam iyi olacak.

Mahkeme Saatinde

" Evet tarafları tek tek dinleyelim, buyrun siz başlayın ilk olarak."

"Sayın hakim, müvekkilim uzun zamandır eşi tarafından şiddet görmektedir ayrıca çocuklarına da bir katkıda bulunmamakta. Önünüzde bulunan dosyada delillerimiz var efendim."

"Dosyayı inceleyeceğim. Evet buyrun sizdende dinleyelim."

"Sayın hakim evet müvekkilim bir suç işlemiş bunu bende kabul ediyorum, çocukları konusuna gelirsek müvekkilim çocuklarına karşı çok tutumlu bir baba ayrıca eşini hala sevmektedir."

"Peki... Birde olayları müvekkillerinizden dinleyelim. Buyrun ilk siz başlayın hanımefendi."

"Hakim bey evliliğimizin ilk 1 yılı gayet güzel gidiyordu birlikte mutluyduk ama bu son 4 aydır eşim denilen bu beyfendiden şiddet görmeye başladım, hergün sarhoş olup eve gelir sinirini benden çıkarır. Zamanla bu şiddet çocuklarımın gözü önünde de yaşanmaya başladı. Sizden istediğim beni bu adamdan boşayın."

"Yasalar gereği bir kadına el kalkmaz. Sizden de dinleyelim."

"Hakim bey ben ne desem bilemiyorum evet suçluyum ve çok pişmanım yaptığım her şeyden pişmanım lütfen beni çocuklarım ve karımdam ayırmayın ben onları çok seviyorum."

"Hakim bey çocukları annelerine vermenizi talep ediyorum, annelerinin yanında daha güvende olacaklardır."

"Bizde çocukların babalarına verilmesini talep ediyoruz bir çocuk baba sevgisinden mahrum bırakılmamalı."

"Mahkemeye 10 dakika ara"

10 Dakika Sonra

"Gereği düşünüldü! Davacının eşi tarafından şiddet görmesi nedeniyle iki çiftin deliller aleyhinde boşanmasına karar verilmiştir.

Çocuklar ise babasının sahip çıkmaması nedeniyle ve çocukların anneleri yanında daha güvende olacakları nedeniyle çocuklar annelerine verilecektir.

Baba ise her hafta sonu çocuklarını belirli saatler arasında görebilecektir.

Mahkeme sona ermiştir herkes çıkabilir."

" Avukat bey size ne kadar teşekkür etsem azdır. Sizin sayenizde bu cehennemden kurtuldum ve çocuklarımı yanıma alabildim size minnettarım."

" Teşekkür etmenize gerek yok hanımefendi bu bizim görevimiz."

" Tekrardan teşekkür ederim eğer bir sorun olmazsa bu sonuçlanan dava için teşekkür etmek amacıyla size kahve ısmarlamak istiyorum."

"Aslında iyi olur dava beni baya yordu."

"İlerde bir kafe var kahveleri çok meşhurdur oraya gidelim isterseniz."

"Olur."

Kafeye gelmiştik gerçekten güzel bir yerdi en güzel masayı bulup kahveleri sipariş vermiştik. Kahvemi yudumlarken karşı masada oturan biri dikkatimi çok çekmişti. Sanki daha önce bir yerde karşılaşmıştım, yüzü çok tanıdık geliyordu...






********

Herkese merhaba umarım 3.bölümü güzel bulmuşsunuzdur. Elimden geldiğince güzel şeyler yazmaya çalışıyorum. Yazım hataları olduysa affola. 💕💕

Gelelim gelecek bölümde neler olacak.

Sizce olaylar nasıl gelişecek?

Avukatlarımız kimler olacak?

Davacı ve davalı sizce kimler?

Cafede karşılaştığı kişi kim?

Sizce her Karşılaşma bir Tesadüf mü yoksa bir Kader mi?

********

Serendipity / TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin