Birinin kolumu dürtmesiyle -kopartmasıyla- başımı sıradan kaldırdım. Çatık kaşlarla Dila'ya ne var anlamında baktım. "Kalk kantine gidiyoruz." dedi. "Ee ben ne yapayım?" o sıra da Deniz araya girdi "Kalk , Dila'nın dırdırıyla uğraşmak istemiyorum." Bunu duyunca ona hak verdim ve kalktım.
Birlikte aşağı inerken Dila söyleniyordu. "Ya aşk olsun ama kızlar siz benim ne dırdırımı duydunuz? Sanki çok konuşuyormuşum gibi bir de dırdır ediyor diyorsunuz. Siz benim kadar suskun birini gördünüz mü yahu? Hem ben size dırdır etmenin alasını gösterir-"
"SUS ARTIK YOKSA SENİ HEMEN ŞURDA BOĞAZLARIM!"Deniz'in bağırması ve onun üstüne atlamasıyla gülerek onlara baktım. Sadece ben değil koridordaki bir kaç kişi de onlara bakıyordu ama pek umrumuzda olduğu söylenemezdi. Hala devam ettiklerinde gülmemi bastırarak onları zor da olsa ayırdım ve kantine doğru yürümeye devam ettik.
Kantine geldiğimiz de tahmin ettiğimden daha uzun bir sıra olduğunı gördüm. Deniz kendi kendine bir şeyler homurdanıyordu. "Ben buraya girersem hamile kalırım." Hemen ben de ona katıldım. "Beni öldürürler orada."
İkimiz birden Dila'ya baktığımız da ellerini iki yana açıp bağırdı "YİNE Mİ BEN YA!" Deniz de ben de onun bı haline sırıttık.
Dila söylene söylene ne istediğimizi sordu ve sıraya girdi. Ben bir kahve Deniz'de tost istemişti. Dila sıradayken biz de kendimize bir yer bulup hemen kurulduk.
Sonunda Dila sağ salim gelebildiğinde çaprazımdaki boş sandalyeye oturdu. Bir yandan da söyleniyordu. "Sırada bir kız götüme elledi." Onun bu dediğine kahkaha attık ve konuşmaya devam ettik.
Ben kahvemi bitirmiş dibinde kalanı sallayıp duruyordum.Deniz ve Dila bir şey hakkında tartışıyorlardı.Ben boş boş etrafa bakarken huzursuz bir his etrafımı sardı.Sanki biri beni izliyormuş gibi.Kaşlarımı çatıp etrafıma baktığımda kimseyi göremedim omuz silkip önüme döndüm.
"Mehir, noldu daldın gittin?"
Sırıttım"Dalgıç değilim"
İkisi de dehşet içinde bana bakarken Dila elini ağzına götürdü ve abartılı bir şekilde öğürme sesi çıkardı.
Biraz sonra zil çaldı ve istemeye istemeye sınıfa çıktık.•••
Günün geri kalanı sıkıcı bir şekilde devam etmişti.Son derste Dilanın omzuna yatmış zili bekliyordum.
Sonunda zil çaldığında derin bir oh çekip ayağa kalktım.Okuldan çıkmış ve sessizce yürüyorduk.
"Ne boktan bir gündü."
"Bu sefer sana hak veriyorum."
"Ben de."Evimin önüne geldiğimizde onlardan ayrıldım ve el sallayarak
"Ölmeden gidin."
Baş parmaklarını kaldırıp beni onayladılar ve devam ettiler.Evin kapısını açtım ve seslendim.
"Anne,evde misin?"
Ses gelmeyince omuz silktim ve yukarı çıktım.
Çantamı kenara fırlatıp üstümü değiştirdim ve aşağı indim.Televizyondan Netflix'e girip izlediğim diziye devam ederken gözlerim kapanmaya başlamıştı.
Uzanıp televizyonu kapattım ve uykuya yenik düştüm.•••
umarım beğenmişsinizdir ilk kitabım hataları mazur görün
oy vermeyi unutmayın ✨
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı | texting
Humor0536*******:Bu saatte Titanic izleyip ağlaman ne kadar doğru ay ışığım?