Telafonun çalmasıyla yavaşça gözümü açtım. Duymamış gibi yapıp gözümü geri kapatmıştım ki yeniden çaldığında oflayıp telefona uzandım.Uyku Düşmanı arıyor...
"Efendim Dila."
"Güünaaydııın." Enerji dolu sesine karşın gülümsedim.
"Sana da." Yeni uyandığım için hâlâ kendime gelememiştim.
"Hâlâ yatakta mısın sen?"
"Evet."
"APTAL SAATTEN HEBERİN VAR MI ACABA!"
"Hayır."
"İyi ben söyleyeyim o zaman sekize on beş dakika var. Öptüm ,
baaaay."Ve kapattı.Sessiz bir küfür savurup hızla yataktan fırlayıp banyoya koştum ve elimi yüzümü yıkayıp aşağı indim. Kahve makinesine suyu koyup geri yukarı çıktım.
Odama girip okul lakostumu ve siyah pantolonumu üzerime geçirdim. Lakostun üstüne siyah düz sweatimi giyip çantamı aldım.
Aşağı inip kahvemi aldım ve koltuğa oturdum. Burnumu kahve kupama yaklaştırıp derin bir nefes çektim. Bu kokuya bayılıyordum. Kahvemi içerken bir yandan da telefonumu kontrol ediyordum. Gelen mesajla duraksadım.
0536*******: Günaydın.
Mehir: Günaydın?
0536*******: Oha
0536*******: Bugün erkencisin.
0536*******: Bu bir ilk!
Mehir: Şaka mı yapıyorsun zaten normal kalkmam gereken saatten daha da geç kalktım.
0536*******: Okul saati erkene alındı da benim mi heberim yok?
0536*******: Anlaşıldı.
0536*******: Yavaşça saate bak..
(Görüldü)Telefonumun saatine baktığımda 08:09'du. Başımı kldırıp duvar saatine baktığımda saatin 07:10 olduğunu gördüm. Dersimiz 08:30'da başlıyordu.
Zorla uyuduğum 2 saatlik uykunun ardından bu şaka bende yıkım etkisi yarattı. Dila'yla hesaplaşmamız gereken meseleler vardı. Ama bunu okula erteleyebilirim sanırım.
Kahvemi orta sehpaya bırakıp gözlerimi yavaşça kapattım. Biraz dinlendirilmeye ihtiyaçları vardı.
Gözlerimi kapatalı 5 dakika ya olmuştu ya olmamıştı gelen bildirim sesiyle irkilerek gözlerimi açtım.
0536*******: Sanırım okulun saati yerine senin telefonunun saati değiştirilmiş.
0536*******: Ciddi kalamıyorum kfhdkdkljflfnhfkfh
Mehir: Komik mi?
0536*******: Ne? Kim komik? Bir şey mi oldu sevdiceğim?
Mehir: Sevdiceğim? boş yapma.
Mehir: Ve söylemem gerekir kiii,
Mehir: U dönüşüne hayran kaldım.
Mehir: jsksjksjek
0536*******: Swn
0536*******: banq
0536*******: randpm
0536*******: attwn!
Mehir: Sakin ol dostum.
0536*******: Dostum mu..
0536*******: Gözyaşlarımla duş almaya gidiyorum.
0536*******:Grşrz
(Görüldü)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ay Işığı | texting
Mizah0536*******:Bu saatte Titanic izleyip ağlaman ne kadar doğru ay ışığım?