نایل: واو تو افتضاح به نظر میای لویی!
لویی: اوه خفه شو نایل. حداقل من یه کاری کردم. تو فقط یه سوپرمن فاکی ای.
نایل: هییی حداقل من یه لباس دارم. تو فقط صورتت رو رنگ کردی.
لویی: خب اره-
*حرفش با صدای یه پسر قطع میشه که سر یه نفر داد میزنه تا باهاش برقصه.
لویی: همونطور که میگفتم-
*این بار نایل حرفش رو قطع میکنه.
نایل: عامممم لویی راستش فکر میکنم باید برگردی و پشت سرت رو نگاه کنی.
* پس لویی برمیگرده عقب و خونش یه جوش میاد وقتی میبینه پرنسسش داره جلوی یه پسر مقاومت میکنه. سریع به سمتشون میره.
هری: اوه مای فاکینگ گاد!
لویی: تو فکر میکنی کدوم خری هستی؟
پسر جنده: من-
لویی: تو هیچ عنی نیستی و منم هیچ اهمیت فاکی ای نمیدم که کی هستی! پس گورتو گم کن.
پسر کصکش خر: هی من و این پرنسس میخواستیم-
* لویی مشتش رو بالا میاره و میکوبونه توی دهن پسره. دست پرنسسش رو میگیره و از پله ها بالا میره. میرن توی اتاق و لویی در رو محکم میبنده.
هری: ددی من متاسفم من نمیخواستم-
*لویی محکم و عمیق میبوستش. عقب میکشه و پیشونیش رو به هری تکیه میده.
لویی: اشکالی نداره بیبی بوی. این تقصیر تو نبود. تو میتونی هرچی میخوای بپوشی و این اشکالی نداره. اره من یه وقتایی خیلی حسود میشم و بهت میگم عوضشون کنی چون شبیه جنده ها میشی.( ://) این به خاطر اینه که من به مردم اعتماد ندارم و نمیخوام اتفاق بدی برات بیوفته. تو خیلی زیادی برای این دنیا خوبی و من نمیخوام هیچ چیز بدی برات اتفاق بیوفته. هیچوقت.
هری: ددی-
لویی: و نه. من تو رو فقط به خاطر بدنت نمیخوام. من تو رو به خاطر خودت دوست دارم. لعنتی من حتی حاضرم تا اخر عمرم سکس نداشته باشم اگه قرار باشه تو کنارم بمونی. تا وقتی که تو رو دارم خوشحال ترین ادم روی زمینم.
هری: ددی من عاشقتم. خیلی دوست دارم. این تنها چیزیه که ازت میخوام. ممنون که همیشه مراقبمی. ممنون که دوستم داری.
لویی: گاد من خیلی دوست دارم پرنسس. حالا چرا نمیریم پایین تا تو بتونی لباس مایلی سایرسی که پوشیدی رو به همه نشون بدی؟ و نگرانم نباش. هیچکس جرئت نمیکنه بهت نگاه چپ بندازه چون سرنوشتش مثل همون پسره میشه.
هری: من داشتم فکر میکردم- شاید... میدونی یه کارایی بکنیم؟
لویی: بیبی من نمیخوام تو فکر کنی من تو رو فقط به خاطر بدنت میخوام-
هری: نه ددی. این فقط سکس نیست. این عشقه. من میخوام تو عاشقم باشی. من نمیخوام فقط به فاکم بدی. میخوام این بار اروم و یواش انجامش بدیم...خب البته اگه تو بخوای.
لویی: هرچیزی برای تو. همونجوری که تو میخوای انجامش میدیم. اروم و با عشق.
هری: عاشقتم ددی.
لویی: منم دوست دارم پرنسس. حالا بخواب روی تخت عزیزم.
* اونا اون شب فقط به هم عشق دادن و عشق گرفتن. نه چیزی بیشتر و نه کمتر.
این لوییه که نهایت استعداد و هنرش رنگ کردن صورتشه😂😂😂
اینم هری پسر خرابم که مایلی سایرس شده :/
با این وضعیت هم انتظار داره کسی سمتش نیاد
خراب😭💚
____________________________چقد بولشیت اخه :/
سکس سکسه دیگه
ددی اروم و با عشق منو بگا بده که نتونم چند روز راه برم
جم کنین این مسخره بازیارو بکنین همو تموم شه بره😂😂عصبی شدم عه :/
اروم و با عشقُ کیرخر
عیشهکامنتای پارت قبل هم با این پارت فردا جواب میدم مهربونای من :(
و در کمال تاسف هم باید بگم پارت بعدی اخرین پارت این بوکه :"
منم فردا امتحان دارم :( درسیه که ترم قبل افتادم پس حسابی دعا کنین چون دیگ واقن نمیتونم برای بار سوم برم سر کلاس لعنتیش بشینم😂😂😂
خب دیگه عشقای من...
تا فردا و اخرین چپتر عار یو جلس خدافس😞😭💙محد💚
YOU ARE READING
Are You Jealouis? [L.S] [Completed]
Fanfiction- Are You JEALOUIS? + این اصلا چه معنی فاکی ای میده؟! JEALOUIS = Jealous + louis Original story by : @Larrylove_larrylife