Edward bunu öğrenince harekete geçti. Bir hisara sızmaya gitmiş.Bony Edward'a "Peki ya şekerim" demişti. Edward ise "Ne donuma mı sokayım?" demişti. Ve hisara sızmıştı. Bir Alimin kanı ile birleşince Rasathenin anahtarı olacak ilginç bir suikastçı malzemesi bulmuştur. Bu malzeme üçgen piramite benziyordu. Hemen alıp hisardan çıkmıştır.Duncan Walpole'nın hain bir suikastçı olduğunu ve Vali Torres ile ilgilendiğini öğrenmiştir. Artık Vali ile çalışacağını ve Vali Torres' in malikanesinde buluşacaklarını öğrenmiştir. Hemen Vali'nin malikanesine doğru yola koyulmuştur. Sadece bunu bir kaç bin real için yapıyordu. Real için her şeyi yapan Edward Valinin malikanesine gidiyordu. Vali'nin çok büyük bir malikanesi vardı. Kim bilir kaç bin real ve altın gitmiştir. Valinin adamlarını görmüştür. Julien Du Cassei, El Tiburon bir avuç İngiliz askeri vs. bunlar mı Edward'ı öldürecekti. Edward Valiyi bulunca onları tanımaya karar vermiştir. Bir kaç atış talimi yapmıştır. Ve bir kaç anlamadığı suikastçı hareketi yapmıştır. Sonra bunların da tapınakçı adında bir grup olduğunu öğrenmiştir. Tapınakçıların bilgilerini suikastçılara satabileceğini düşündü. Bundan da bir kaç real kazanabileceğini düşündü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assiasins Creed IV Black Flag
ActionEdwardın para hırsı Duncan Walpole adlı İngiliz Kralının adamını oldurmesiyle baslayan çok da uzun olmayan bir korsan hikayesi