Edward hatasını anlamış ve artık suikastçılara çalışacaktı. Ah Tabai'den af dilemişti fakat Ah Tabai "Sen senin kardeşlerini öldüren birisi ile tekrar çalışmayı düşünür müsün? Sen benim kardeşlerimi öldürdün ve senin sayende İngiliz askerleri Tulum'u çevirdi. Al şu üfleme borusunu ve yakalanma sakın. Eğer yakalanırsan benim suikastçılarım ve senin tayfandaki masum insanlar ölecek. Seni asla düşünmüyorum. Şimdi git.", dedi. Edward oradan gitti. Korsanları esir alan İngiliz askerlerine uyutma ve delirtme okları ile saldırmaya başladı. Delirtme okları ile nişancıları vurdu. Nişancılar delirince kendi adamlarını vurmaya başladı vuracak kişi kalmayınca tam esirlere döndü ve tam ateş edecekken Edward silahını çıkardı ve nişancıya kafasından bir mermi attı. Nişancıdan kanlar akmaya başladı. Edward silahının üst bölümüne doğru üfledi.Alimin yüzünden yaptıklarını düşündü. Ve biraz değişik oldu. Alimin bin yaşında olduğunu sanıyordu fakat Alim istediği kişiyi istediği zaman olabiliyordu. Sonra diğer esirleri de saldı. Edward tayfası ile Nassau'ya döndü. İlk işi her korsanın olduğu gibi tavernaya gitmek oldu. Tavernada eski bir arkadaşını yani Anne'yi buldu. Anne sarhoş bir adam ile konuşuyordu. Sarhoş adam " Senin adın nedir?", diye sormuş. Anne de " Ayıkken Anne, ama sarhoşken kadın derler." demiş. Edward bu kadını bir yerden tanıyordu ama nereden. Aklını kurcaladı. Aşağıda Kara Sakal ve Ben vardı. Ben " Aslında herkes gibi düşünmüyorum kralın verdiği affı kabul edeceğim , gerekirse hapis yatar ama aklanırım diyordu." Kara Sakal ama ona kızıyordu." Bu yaptığın korsanlığa yakışmaz" korsanlar aslında istediğini yapar istediği şeyleri rahatça yapmak isterdi. Fakat Ben hiç öyle değildi. Kara Sakal " Nassau insanların tek hür olduğu yer ve hür insanların olduğu tek yer." Ben" Burası sadece bir avuç ayyaş, sarhoş ve sürtük dolu bir ülke burası için savaşmaya deymez." diyordu.Kara Sakal " Burası için savaşmaya deyer değil mi Edward?" Edward" Bence kesinlikle burası için deyer". Şimdi tek yapacakları tek şey mürettebat için ilaç bulmak gerekiyordu. Bunu da sadece batmış birkaç İspanyol gemisinin içinde bulabilirlerdi. Bir dalış çanı ile Edward Jackdaw'a bindi ve Karayip Denizine açıldı ve batmış bir İspanyol gemisini buldu ve dalış çanınıni denize attı. Hemen ileride birkaç adet köpekbalığı vardı. Onlardan saklanması gerekiyordu. Ve bir kutu ilaç buldular. Yukarıya çıktı arkasından üç adet köpekbalığı geliyordu Edward hemen gizli bıçağını çıkardı ve hepsini yaraladı. Jackdaw'ın mürettebatı da onları avladı. Onları bir yere satıp birkaç bin real kazanabilirlerdi. Yukarı çıktı yukarıda bir şişe ilaç açtı ama ilaçlar bozulmuştu. Edward köpekbalığını düşündü ve üzülmedi. En azından köpekbalığı avlamışlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assiasins Creed IV Black Flag
ActionEdwardın para hırsı Duncan Walpole adlı İngiliz Kralının adamını oldurmesiyle baslayan çok da uzun olmayan bir korsan hikayesi