Edward James Kıdd'in çağırması üzerine Tulum adlı suikastçı ülkesine gitmişti.Bu ülke sanki bir orman şehirdi. Üstünde Duncan Walpole adlı hain bir suikastçının kıyafetini öğrenen Edward Havana'daki suikastçıları öldürdüğünü hatırladı. Bu yüzden suikastçılardan gizli olarak James Kıdd'i arıyordu. Ama suikastçılara karşı daha da kötü olmamak için hiç kimseyi öldürmeyip bayıltıyordu. Nişancılardan çok zor şekilde saklanıyordu. Ama gizlenme yerlerine saklanarak suikastçıları bayıltarak yukarıdaki yere tırmandı. Uzak bir yerden atalarından kalan bir özellik olan kartal görüşünü yaptı. Kartal görüşünde asıl hedef sarı,düşman kırmızı,müttefik ise mavi gözükoyordu. Ve evet oradaydı James Kıdd. Sarı olarak görüyordu.Yaklaşık yüz metre yukarıda.Hemen yanına gitti. "Buraya beni sen sürükledin sen de beni temize çıkaracaksın",dedi. O sırada arkadan suikastçıların ustası olan Ah Tabai geldi. Neredeyse Edward'ın kolunu kıracaktı. James Kıdd ama Ah Tabai'ye " Sorun yok o benim arkadşım. Sağlam birisidir. Şüphen olmasın.", dedi. Ama Ah Tabai Havana'da olanları( Oradaki suikastçıları öldürmesini) hatırladığı için ona çok kızgındı. Onun Havana'daki kardeşlerini öldürmesinde dolayı onu Tulum'da istemiyordu. Edward'a Alim denilen adamı gördüğünü test etmek için James Kıdd ile birlikte eski bir yeraltı şehrine benzer bir yere götürdü. Bir manivela vardı. Edward manivelayı çevirdi. Bir timsah, bir ejderha ve bir köpekbalığı heykeli vardı. Timsah yeşil, ejderha kırmızı ve köpekbalığı maviydi. Edward bir makine ile heykelleri sırayla kaldırdı ve aşağıdaki yerlere sırayla indirdi. Her bir heykeli indirdiğinde bir yüz beliriyordu. Hepsini indirdiğinde Alimin yüzünün heykelinin olduğunu anladı Edward. Alimin gözleri farklı renklerdeydi. Bundan anladı Edward onun Alim olduğunu. Bu heykel sayesinde Alimin istediği kişi olabildiğini öğrendiler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assiasins Creed IV Black Flag
ActionEdwardın para hırsı Duncan Walpole adlı İngiliz Kralının adamını oldurmesiyle baslayan çok da uzun olmayan bir korsan hikayesi