Edward Julien Du Cassei'in koca bir kalyon ile adalra yelken açtığını öğrenmişti. Edward ben orada olmalıyım diye düşündü. Jackdaw ile birlikte o adalara gitmiş. Bir orman ile karşılaşmıs.ormanın çıkışını arayacağını bildiği için ormanın çıkışına kadar bir çok İngiliz askerleri yerleştirmış. Ama Edward hepsini öldürerek ormanın çıkışına ulaşmış. O kalyonu görünce Julien'in orada olabileceğini düşündü. Ve Julien'i yelkenlerden atlayarak gizli bıçak ile öldürdü. Julien ona ard arda küfür ederken Edward onun ölümünü başında bekledi. Ve Ezio adlı atalarından kalan adet ile Julienin gözlerini "Huzur içinde yat"diyerek kapatmıştı. Bu adeti Ezio da amcası Mario'dan öğrenmiştir. Bu adet en azılı düşmanına bile olsa uygulanması gereken bir adettir. Edward ayağa kalkıp " Bu koy artık bizim" diyerek bağırdı. James Kıdd ve tayfalar koyu doldurmuş. James Kıdd Julien du cassei'in babasının evine Edward'ı götürmüş. Orada en güçlü kıyafet olan tapınakçı zırhını bulmuşlar. Edward bu kıyafetin görünümünü de çok sevmişti. Bu kıyafeti almak için 4 tane boşluk ve onu dolduracak anahtar tipi şeyler vardı. Onlardan bir tanesini Edward Julien'in üstünde bulmuş. Buna göre diğer anahtarlarının da diğer tapınakçıların üstünde olabileceğini düşündü.Hızlıca diğerlerini de öldürecekti. Fakat ilk önce alimi ve Roberts'ı bulmalıydı. Julien'den bulduğu anahatarı oraya taktı. Bir yer açıldı. Diğer anahtarların Alim, Robert, ve Vali'de olduğunu düşündü. James Kıdd ile buluştu ve bunu anlattı. James Kıdd Havana'ya dönüp Robert'ı öldürmesini söyledi. Ve Jackdaw'a bindi. Hemen Havana'ya gitti. Robert bir konuşma ve parti yapacaktı. O sırada gizlice Robert'ı öldürecekti.
Ondan sonra da Alim'i öldürecekti. Sonra da Vali'yi öldürecekti. Ve tapınakçı zırhını alcaktı.
Robert'ın konuşma yapacağı gün geldi.Edward uyandı. Konuşmayı dinledi. Robert Edward'ı öldürecğini ve halktan uzak tutacağını söyledi.Edward"Kolpacı mal" diyordu.". Bir banka oturarak gizlendi. Robert önünden geçerken delirtici oku sapladı. Robert delirirken otuz saniye içinde ölecekti. Edward "O günleri göremeden öldün" demiş. "Sen öldüğüne göre sıra alimde sonra da senin o bunak Valini öldüreceğim ", demiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Assiasins Creed IV Black Flag
БоевикEdwardın para hırsı Duncan Walpole adlı İngiliz Kralının adamını oldurmesiyle baslayan çok da uzun olmayan bir korsan hikayesi