Coz L🖤VE 1

1.3K 78 7
                                    

🐰.......အတိတ္ကံ က်ေတာ္ မုန္းတယ္...
လူတေယာက္ဟာကိုယ္မသိခဲ့တဲ့ အတိတ္ဘဝကျပဳခဲ့တဲ့ ကံေတြကို ဒီဘဝမွာ ဘယ္ေလာက္ပဲေကာင္းေအာင္ႀကိဳးစားေနပါေစ..
အတိတ္ကံမကုန္မခ်င္းေပးဆပ္ေနရတာဟာ မျဖစ္သင့္ဘူးလို႔ထင္တယ္...
အတိတ္ကံကိုေပးဆပ္ေနရတဲ့သူထဲမွာ က်ေတာ္လည္းပါတယ္...
အဲ့တာေၾကာင့္ က်ေတာ္အတိတ္ကံကိုမုန္းတယ္...

" က်စ္ ေသာက္ရမ္းညစ္ပတ္တယ္...
ဒါလူသြားလမ္းကြ ခ်ီးလိုပဲ မင္းအေဖပိုင္တဲ့လမ္းထင္ေနတာလား...
ေသာက္ခြက္ျဖတ္႐ိုက္လိုက္လို႔...
ဖယ္စမ္း ငါ့ေ႐ွ႕က..."

ဟုတ္ပါတယ္ အဲ့လိုၾကမ္းတမ္းတဲ့စကားလံုးေတြထြက္လာတာက ဘယ္သူမွထင္မထားတဲ့ အရမ္းယဥ္ေက်းလြန္းခဲ့ဖူးတဲ့ Son ဆိုတဲ့ စတိုင္လ္ခပ္မိုက္မိုက္ ပ်ိဳတိုင္းႀကိဳက္တဲ့ႏွင္းဆီခိုင္လို႔ တင္စားရတဲ့ေကာင္ေလးဆီကပါ...

ေက်ာင္းႀကီးရဲ႕ Main လမ္းမႀကီးမွာ အေ႐ွ႕ကလူငယ္ေကာင္ေလးေတြတစ္ဖြဲ႔ စေနာက္တြန္းထိုးေနၾကရင္း အမွတ္တမဲ့ လာစင္တဲ့ဗြက္ေတြေၾကာင့္ရယ္ မ်က္စိေ႐ွ႕မွာေယာက္ယက္ခတ္ေနတာေၾကာင့္ Son တစ္ေယာက္ပါးစပ္မွ ဒီလိုၾကမ္းတမ္းတဲ့စကားကိုထုတ္ေျပာခဲ့ျခင္းပဲ...
အေျပာခံရတဲ့ေယာက်္ားေလးတစ္ဖြဲ ႔ေၾကာင္အ ေနတုန္း Son ကေတာ့ သူ႔ရဲ႕ၿပိဳင္ကားႀကီးေပၚတက္ၿပီး လီဗာအဆံုးထိတင္ ပတ္ဝန္းက်င္အေႏွာင့္အယွက္ျဖစ္ေအာင္လုပ္ရင္း ေမာင္းထြက္သြားခဲ့ၿပီေလ...

.........👊👊👊👊👊........

🍩........ၾသဇီကေန ထိုင္းႏိုင္ငံကို ျပန္လာရဖို႔ အခ်ိန္သိပ္မက်န္ေတာ့ဘူး...
Phaw ေပးထားတဲ့အခ်ိန္တစ္ႏွစ္ျပည့္ခံနီးၿပီ...
ထိုင္းႏိုင္ငံသားလို႔ဆိုေပမယ့္လည္း က်ေတာ္ၾသဇီ မွာပဲ ႀကီးခဲ့တာေလ...
ျပန္မသြားခ်င္ေတာ့ဘူး...
ဒါေပမယ့္ ေယာက်္ားဆိုတာကတိတည္ရမယ္...
ေနရာအသစ္မွာ မိသားစုအသစ္နဲ႔ အသားက်ဖို႔က က်ေတာ့္အတြက္စိန္ေခၚမႈ႕တခုပဲေပါ့...
အေတြးစေတြကို ျဖတ္ေတာက္လိုက္တဲ့ အသံပိုက္႐ွင္ကေတာ့ က်ေတာ့္ Best fri ႀကီး David ရယ္ပါ...

" Pin မင္းဘယ္ေတာ့ ထိုင္း ျပန္ရမွာလဲ..."

" ေနာက္အပတ္ထဲပဲ David... "

Coz L❤VEWhere stories live. Discover now