Coz L🖤VE 7

422 57 10
                                    

Coz L🖤VE 7

Cyron......📱" Son team paper ထပ္ရမယ္....
မင္းအတန္းလာခဲ့ဦး...."

" ငါမထပ္ေတာ့ဘူး..... ထားလိုက္...."

Cyron..... " ထားလို႔ရမလား ငါတို႔တစ္ဖြဲ႔လံုး ဒုကၡေရာက္မွာေပါ့..."

" ၿပီးေရာ.... မနက္လာခဲ့မယ္...."

...................

" Morning.....
ငါ့ကို လုပ္ရမယ့္စာေတြေပး ကန္တင္းမွာေစာင့္ေနမယ္ အတန္းျပီးရင္လိုက္ခဲ့...."

Cyron...... " မင္းအတန္းမတက္ဘူးလား...."

" မတက္ေတာ့ဘူး..... Major နဲ႔ Calculus မဟုတ္လား..... ငါလုပ္ေပးမယ္....
Inter က ေရာ....."

Type........ " Pin အကုန္လုပ္ေပးၿပီးၿပီ...."

" ဒီတခါ လြယ္လို႔လား.....
ျမန္လိုက္ၾကတာ....."

Mike....... " မဟုတ္ဘူးPin ေတာ္လို႔....."

🍩........ က်ေတာ့္ကိုမ်က္လံုးေစြၾကည့္ၿပီး ႏႈတ္ခမ္းတဖက္ေကာ့ေအာင္ ျပံဳးရံုျပံဳးျပလာတဲ့ Son.....

" ငါေစာင့္ေနမယ္ ေအးေဆးမွ လိုက္ခဲ့ၾက..."

🍩........ အတန္းအျပင္ကိုထြက္သြားတဲ့ Son ကိုၾကည့္ၿပီး Cyron ကေျပာလာတယ္....

Cyron..... " ကန္တင္း မွာ Bone တို႔နဲ႔ခ်ိန္းထားျပန္ၿပီလားမသိ....
ငါလိုက္သြားမယ္....."

Tob..... " မင္းကို Professor ေခၚထားတယ္ေလ....."

Cyron....... " အား ဟုတ္သားပဲ....
ေက်ာင္းပြဲေတာ္အတြက္ ငါတို႔ကိုလာခိုင္းထားတာပဲ..."

" ငါ လိုက္သြားလိုက္မယ္....."

🍩........ စာအုပ္ေတြ ေက်ာပိုးအိတ္ထဲထည့္ရင္းေျပာလာတဲ့ က်ေတာ့္ကိုသူတို႔အၾကည့္ေတြ အာရံုစိုက္လာၾကသည္....

Mike...... " မင္းတို႔ႏွစ္ေယာက္ျဖစ္ပါ့မလား....."

" မျဖစ္စရာ ဘာ႐ွိလဲ....."

" Ohhhh
မင္း ဘာလိုက္လုပ္မလို႔လဲ... အတန္းမတက္ဘူးလား....."

" အတူလုပ္မယ္ေလ ငါလည္းေသခ်ာနားမလည္လို႔....."

🐰........ မဟုတ္တာလုပ္တဲ့အခ်ိန္တိုင္း ဒီေကာင္နဲ႔ပဲတိုးေနတာပဲ....

" မင္းငါ့ကို စားဖို႔သြားဝယ္ေပးလို႔ရမလား....."

🐰....... မ်က္လံုးပင့္ၾကည့္ၿပီး သူ႔ကိုေျပာတဲ့စကားကို အတည္ျပဳပံုနဲ႔ၾကည့္လာသည္...

Coz L❤VEWhere stories live. Discover now