Coz LVE🖤 3

651 66 6
                                    

🐰 .....ေက်ာင္းတက္ရမယ္.....
အရင္ႏွစ္ကအထိ က်ေတာ္အတန္းထဲအေတာ္ဆံုးစာရင္းဝင္ေပမယ့္ ဒီႏွစ္ဝက္ကေနစၿပီး က်ေတာ့္အေနာက္ကိုၾကည့္ရင္ နံရံပဲ႐ွိေတာ့တယ္....
ေက်ာင္းရဲ႕အေတာ္ဆံုးလူေတြသီးသန္႔ထားတဲ့အခန္းမွာ အခုလပိုင္းအတြင္း စိတ္အဝင္စားဆံုးခံေနရတာကေတာ့ က်ေတာ္ပဲေလ...
ဆရာ ဆရာမေတြက ခ်စ္လြန္းလို္႔ေရာ ဆံုး႐ွံုးရမွာေၾကာက္လြန္းလို႔ေရာ က်ေတာ့္ကိုအခ်ိန္ေပးေဆြးေႏြးၿပီး ရင္ဖြင့္ခိုင္းၾကတယ္ ေဖ်ာင္းဖ်ၾကတယ္....
က်ေတာ္စိတ္ထဲအခုေလာေလာဆယ္ အမွားအမွန္မခြဲျခားခ်င္ဘဲ ေနခ်င္သလိုေနပစ္ခ်င္တဲ့စိတ္ကပဲ ႀကီးစိုးေနတယ္...
Mae ကပိုက္ဆံနဲ႔ပဲက်ေတာ့္ကိုအႏိုင္ယူေနတာ...
Mae က်ေတာ့္ထပ္ပိုတန္ဖိုးထားၿပီး ႀကိဳးစား႐ွာေနတဲ့ ပိုက္ဆံေတြနဲ႔ပဲ Mae ဖန္တီးေပးခဲ့သလိုက်ေတာ္အေပ်ာ္ေတြကို႐ွာရမွာပဲ....
အခုအခ်ိန္ကစၿပီး ဒီအရြယ္အထိမလုပ္ခဲ့ဖူးတာေတြအကုန္လုပ္ပစ္မယ္....

တစ္ခန္းမွာအေယာက္သံုးဆယ္ အရင္ကဆိုအျမဲအေ႐ွ႕ဆံုးတန္းကက်ေတာ့္ေနရာေပါ့...
အခုေတာ့ လူေတြစိတ္ဝင္စားမႈ႔လဲမခံခ်င္ေတာ့ဘူး...
ဘယ္သူနဲ႔မွလည္းသိပ္အေရာတဝင္စကားမေျပာခ်င္ေတာ့ဘူး...
တစ္တန္း ေလးေယာက္စီနဲ႔ အတန္း ၇တန္းရယ္ ေနာက္ဆံုးတန္း ၈တန္းေျမာက္မွာက် ႏွစ္ခံုထဲရယ္...
ေနာက္ဆံုးတန္းရဲ႕ အတြင္းဘက္ ဘယ္ဘက္ကျခမ္းမွာ က်ေတာ္ စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္နဲ႔ထိုင္ေနေလရဲ႕....
အတန္းမစေသးေတာ့ က်ေတာ့္ရဲ႕အရင္းႏွီးဆံုးသူငယ္ခ်င္းေလးေယာက္ Mike, Type,Cyron, Pob တို႔အနားကိုခံုေတြဆြဲရင္းလာထိုင္ၾကတယ္....

" Son ေတာ္သင့္ၿပီကြာ..
မင္းအရမ္းႀကီးေျပာင္းလဲေတာ့ ငါတို႔အဆင္မေျပဘူး...
မင္းမေက်နပ္တာ ေပါက္ကြဲခ်င္တာ လုပ္ခ်င္တာ႐ွိရင္ ငါတို႔အကုန္လိုက္လုပ္ေပးမယ္...
အခုလိုႀကီးတေယာက္ထဲေတာ့ ခြဲထြက္မေနပါနဲ႔ကြာ...
ငါတို႔ဟိုးအရင္ထဲက ေကာင္းတူဆိုးတူ အတူ႐ွိခဲ့ၾကတာေလ...
မင္းရ႕ဲ Mae က မင္းကိုမခ်စ္လို႔ေနာက္အိမ္ေထာင္ျပဳသြားတာမွမဟုတ္ဘဲ...
သူလည္းဒီအခ်ိန္အထိ မင္းကိုတစ္ေယာက္ထဲ ျပည့္စံုေအာင္လိုေလေသးမ႐ွိ ထားေပးႏိုင္ေအာင္ အရမ္းႀကိဳးစားခဲ့တာေလ....
မင္းသိပါတယ္ Son ရာ..."

Coz L❤VEWhere stories live. Discover now