Coz L❤VE 4

421 51 11
                                    

Coz L❤VE 4

🐰......ေက်ာင္းခန္းထဲ ဝင္ထိုင္ရင္း မ်က္ႏွာကိုင္ၿပီး႐ွံု႕မဲ့မိေတာ့ အနားကိုအေျပးလာတဲ့ ဟိုေလးေကာင္....

Cyron......." Son ဘာျဖစ္လာတာလဲ ေဟ်ာင့္....
ဘယ္သူနဲ႔ျဖစ္တာလဲ...
ဘယ္မွာလဲ....
မင္းကို ဝိုင္းေႂကြးလိုက္တာလား...
ဘာလဲ Son ရာ....
မင္း ဘာေတြေလ်ာက္လုပ္ေနတာလဲကြာ....."

🐰.......ပါးစပ္ကလည္းေမးရင္း လက္ေတြကလည္း က်ေတာ့္ေခါင္းေတြမ်က္ႏွာေတြကိုကိုင္ ဟိုဘက္ဒီဘက္ေစာင္းၾကည့္....
တကိုယ္လံုးကို ႏွံ႕စပ္ေအာင္လိုက္ၾကည့္ရင္း....

Mike......" မ်က္ႏွာမွာ ဒဏ္ရာေတြကြာ...
အမာရြတ္က်န္ေတာ့မွာပဲ မင္းအသားကႏုကႏုနဲ႔.....
မင္းMae သိရင္ ရင္က်ိဳးမယ္...
မင္းအရြယ္ေရာက္ထဲက Maeကမင္း Skin Care ကိုဘယ္ေလာက္ဂ႐ုစိုက္လဲ....
မင္းအတြက္ သူဝယ္ပို႔တဲ့ Skin Care ေတြဘယ္ေလာက္ေစ်းႀကီးၿပီးေကာင္းလိုက္လဲ...
ဒီေလာက္ဂ႐ုစိုက္ေပးေနတဲ့ သူ႔သားရဲ႕မ်က္ႏွာမွာသာ ဒီလိုဒဏ္ရာရတာကိုသာသိလို႔ကေတာ့....."

Son......." ဒီေလာက္နဲ႔ဘာမွမျဖစ္ဘူး...
ေယာက်္ားပဲကြာ ရန္ေလးဘာေလးလည္းျဖစ္ဦးမွာေပါ့....
ၿပီးေတာ့ Mae က အခုငါ့လည္း အာရံုမရေတာ့ပါဘူး...."

🐰......အတန္းထဲဝင္လာတဲ့ ဆရာမေၾကာင့္စကားစျပတ္သြားရင္း....

T......" ဒီေန႔အတန္းထဲကို ေက်ာင္းသားအသစ္ထပ္ေရာက္တယ္....
ျသဇီ ကေျပာင္းလာတာ...
Result ေတြကလည္းအရမ္းေကာင္းလို႔ ဒီအတန္းမွာ ပညာသင္ခြင့္ရမယ္....
အားလံုးပဲေဖးမကူၿပီးလက္တြဲေခၚၾက...
မသိတာေတြ ဘာေတြလည္း ေျပာျပၾကေနာ္...
စေရာက္တဲ့ေန႔ပဲ လမ္း႐ွာရင္း ဝင္တိုက္ၿပီးေခ်ာ္လဲလို႔တဲ႔ မ်က္ႏွာမွာလည္းဒဏ္ရာနဲ႔....
ကဲ အတန္းေဖာ္ေတြနဲ႔မိတ္ဆက္လိုက္ဦး...."

Pin......" က်ေတာ့္နာမည္ Pin ပါ....
ေက်ာင္းသားသစ္ပါ....
အားလံုးနဲ႔မိတ္ေဆြျဖစ္ခ်င္ပါတယ္...
ကူညီေပးၾကပါဦးေနာ္...."

T......." အေနာက္ဆံုးက လြတ္ေနတဲ့ခံုမွာသြားထိုင္လိုက္ေနာ္....
ကဲ ေနာက္တခ်ိန္ ဆရာမလာခင္ လုပ္စရာ႐ွိတာေတြလုပ္ေနၾက...."

🍩........ဟာကြာ.....ဟိုတစ္ေယာက္....
သူက ဒီအခန္းကလား...
ထိုင္ရေတာ့လည္း ေနာက္ဆံုးမွာသူနဲ႔ႏွစ္ေယာက္ထဲ....
ေရစက္ကဘယ္လိုပါတာလဲ တစ္တန္းထဲ တစ္ခန္းထဲ ဒီေကာင္နဲ႔မွ....
ခပ္မတ္မတ္ ႐ုပ္တည္နဲ႔ေလ်ာက္ရင္း လြတ္တဲ့ခံုဝင္ထိုင္ကာ ေက်ာေပးထားလိုက္တယ္....
ဟုတ္တယ္ေလ ေက်းဇူးေတာင္မသိတတ္တဲ့သူ ဘာလုပ္ဖို႔ ပတ္သက္ေနစရာလိုမလဲ...

Coz L❤VEWhere stories live. Discover now